ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:39

جمعی از خانواده های شهید و ایثارگر پاوه تجلیل شدند/ عکس

جمعی از خانواده های شهید و ایثارگر پاوه تجلیل شدند/ عکس

به گزارش سلام پاوه:در راستای برنامه های دهه مبارک فجر و در یک اقدام ارزشی از خانواده های  معظم شهداء با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه،رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران، رئیس ستاد دهه مبارک فجر و رئیس اتاق اصناف و جمعی از همراهان دیدار و از آنها تجلیل به عمل آمد. به گزارش […]

به گزارش سلام پاوه:در راستای برنامه های دهه مبارک فجر و در یک اقدام ارزشی از خانواده های  معظم شهداء با حضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه،رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران، رئیس ستاد دهه مبارک فجر و رئیس اتاق اصناف و جمعی از همراهان دیدار و از آنها تجلیل به عمل آمد.دیددار با خانواده شهدا و اصناف (8)

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: رئیس اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان پاوه ضمن تبریک سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به مردم شهید پرور و مقاوم پاوه اعلام کرد، در کشور ما به خصوص بعد از انقلاب اسلامی واژه شهید قداست بسیار بالایی پیدا کرد که ما امروز اقتدار نظام خود را در صحنه‌های مختلف مدیون ایثارگری شهدا هستیم که این ایثارگری باعث امنیت و آسایش کشور شده است.

ولی ابراهیمی در ادامه افزود: روحیه ایثار،گذشت ،صبر و مقاومت جانبازان و اسراء که در دوران اسارت از سوی رژیم بعث بر انها تحمیل شده بود بر کسی پوشیده نیست چرا که لحظه به لحظه آن روزها و شب‌های فراموش‌نشدنی سرشار از درس و خاطره‌ها و افتخار است و ما موظفیم از اینبزرگواران که گنجینه‌های ارزشمند برای تقویت ایمان، مقاومت و امید در جوانان  هستند بهره مند شویم.

فرمانده ناحیه مقاومت بیسج سپاه پاوه در این دیدارهای گرم و صمیمی ضمن ابراز خوشحالی در جمع خانوده های سرافراز شهدا افزود که راه شهداء راه فراموش نشدنی است و ممارست در این راه خود یکی از نشانه های مقاومت است که امروزه همه کشورهای دنیا به این مسئله مهم اذعان دارند.

سرهنگ بهشتی راد در ادامه افزود: بازدید و سرکشی از خانواده های این عزیزان وظیفه و باعث افتخار همه ما است  چرا که امنیت و اسایش امروز در کشور را مدیون خون پاک همه شهیدان و جانبازان و ازادگان اسلامی است و روح پاک این شهیدان باعث شده است که مادران و فرزندان این عزیزان روحیه ایستادگی و مقاومت داشته باشند و ادامه دهنده راه این عزیزان باشند.

در ادامه برنامه از جند خانواده شهداء و جانباز و آزاده تجلیل به عمل آمد:

1- خانواده شهید محمد طاهر عبدالله زاده از شهدای اصناف که در تاریخ 65/03/28در منطقه عملیاتی دوآب به درجه رفیع شهادت رسیدند.

2-خانواده شهید شاهرخ سلیمی در حوزه بسیج دانش اموزی که در تاریخ 64/09/07در میدان شهداء در حین مانور بسیج دانش اموزی شهید شدند.

3-خانواده شهید محمد مراد مرادی از حوزه اصناف که در تاریخ 66/05/25 در کوه بیدمیری به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

4-حاج عبدالله شفیعی از جانبازان حوزه اصناف که در تاریخ 59/11/03در عملیات و درگیری پاسگاه شیخان در نوسود مجروح شدند.

5-حاج عبدالرحیم ابراهیمی از جانبازان و آزادگان دوران بعث که  در تاریخ 59/07/01 دستگیر و بعد از 10 سال مقاومت و ایثار به آغوش میهن اسلامی بازگشتند.

دیددار با خانواده شهدا و اصناف (11)

دیددار با خانواده شهدا و اصناف (10)

دیددار با خانواده شهدا و اصناف (9)

دیددار با خانواده شهدا و اصناف (2)

دیددار با خانواده شهدا و اصناف (13)

دیددار با خانواده شهدا و اصناف (3)

دیددار با خانواده شهدا و اصناف (5)

دیددار با خانواده شهدا و اصناف (7)