ج 10 فروردین 1403 ساعت 11:59

توزیع کنندگان اسکناسهای جعلی در پاوه دستگیر شدند

توزیع کنندگان اسکناسهای جعلی در پاوه دستگیر شدند

به گزارش سلام پاوه : سرهنگ اسدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه اعلام کرد : توزیع کنندگان اسکناسهای جعلی در شهرستان پاوه با اقدام فوری پلیس آگاهی و دیگر واحدهای نیروی انتظامی دستگیر شدند. فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه به خبرنگار سلام پاوه گفت : عصر روز گذشته پس از دریافت گزارشی مبنی بر توزیع […]

به گزارش سلام پاوه : سرهنگ اسدی فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه اعلام کرد : توزیع کنندگان اسکناسهای جعلی در شهرستان پاوه با اقدام فوری پلیس آگاهی و دیگر واحدهای نیروی انتظامی دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پاوه به خبرنگار سلام پاوه گفت : عصر روز گذشته پس از دریافت گزارشی مبنی بر توزیع اسکناسهای جعلی در سطح سرهنگ اسدیشهرستان پاوه توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پراید بلافاصله ماموران پلیس آگاهی و دیگر واحدهای انتظامی وارد عمل شدند و پس از انجام تحقیقات سریع و کارهای اطلاعاتی و پلیسی خودرو مورد نظر شناسایی شد.

سرهنگ اسدی ادامه داد و افزود : پس از شناسایی سریع در نهایت خودروی مورد نظر در ساعات اولیه شب گذشته در محل ایستگاه پلیس روستای شمشیر متوقف و 2 نفر سرنشین آن دستگیر شدند.

وی اظهار داشت پس از بازجویی های بعمل آمده اولیه مبلغ حدود 10 میلیون ریال از این دو متهم کشف می شود و پرونده آنها به مرتاجع قضایی شهرستان تحویل داده می شود.

سرهنگ اسدی در پایان ضمن تشکر از همکاری مردم شهرستان پاوه  و توصیه ها یی جهت هوشیاری بیشتربخصوص بازاریان در مقابل این دست کلاهبرداران گفت : هرکسی که در این زمینه مورد کلاهبرداری قرار گرفته است می تواند با مراجعه به واحد پلیس آگاهی پاوه شکایت خود را انجام دهد .

شایان ذکر است متهمین از شهرستان پاوه نبوده اند

یک پاسخ برای “توزیع کنندگان اسکناسهای جعلی در پاوه دستگیر شدند

  • ولدبیگی در تاریخ بهمن 16, 1394 گفت:

    ضمن تشکر و خدا قوت خدمت پرسنل زحمتکش انتظامی شهرستان و در راس آنها افسر لایق ومدیر شایسته جناب سرهنگ اسدی .برخورد جدی وبموقع با اشرارضمن ناامن نمودن فضا برای آنها ؛سبب تقویت آرامش در جامعه است.وایجاد ارتباط نزدیکتر بین مردم و نیرو انتظامی.