ج 10 فروردین 1403 ساعت 12:13

دو خبر ویژه از آموزش و پرورش منطقه باینگان

دو خبر ویژه از آموزش و پرورش منطقه باینگان

به گزارش سلام پاوه: آیین نمادین سی و هفتمین گلبانگ پیروزی و جشن اقتدار ملی و عزت اسلامی و ایران آباد و تصاویر جشن انقلاب همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهمن اسلامی در بخش باینگان برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این آیین حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش با […]

به گزارش سلام پاوه: آیین نمادین سی و هفتمین گلبانگ پیروزی و جشن اقتدار ملی و عزت اسلامی و ایران آباد و تصاویر جشن انقلاب همزمان با لحظه ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به میهمن اسلامی در بخش باینگان برگزار گردید.زنگ انقلاب باینگان (3)

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این آیین حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش با بیان سیر تاریخی استبداد 2500 ساله ستم شاهی گفت: انقلاب اسلامی ایران در سالهای پایانی قرن بیستم با تکیه بر آموزه های دینی و اسلامی ،با اتحاد و یکدلی مردم و رهبری حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید .

وی افزود: این پیروزی به کام استکبار جهانی تلخ بود و با توطئه و ترفند،جنگ تحمیلی و دفاع مقدس هشت ساله را بر ملت ما تحمیل کردند و در این ایام نیز بخشی از تحریم های ظالمانه آمریکا بر علیه ملت ما وضع شده بود .

مستوفی ادامه داد و افزود :ملت ما استوار و بر اساس همان اصول اولیه انقلاب به پیش رفت و پله های ترقی را در حوزه های مختلف ، در حال پیمودن بود که این امر هم به کام دشمنان بسیار تلخ تر بود.

وی با اشاره به مقاومت مردم در مقابل دشمنان انقلاب گفت : دشمنان به بهانه انرژی صلح آمیز هسته ای در نظر داشتند تا ملت ایران را منزوی کنند و شدیدترین تحریمها را همز بان با زبان تهدید بر ملت ما تحمیل نمودند اما مردم مقاوم ایران اسلامی و مسئولان بر پایه رهبری های حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مقاومتی بی نظیر و بر اساس اصل دیپلماسی و گفتگو توانستند که راه اقتدتر و عزت خویش را درپیش گیرند.

photo_2016-02-02_01-44-51

حبیب اله مستوفی در ادامه با اشاره با روند اجرای برجام گفت: تیم مذاکراه کننده ما با شجاعت و شهامت و بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب و برنامه های دولت تدبیر و امید و راهبردهای دکتر روحانی ،توانست موفقیتی بسار بزرگ به دست بیاورد و ضمن لغو تحریمهای ظالمانه هسته ای ، اقتدار و عزت ایرانیان را بر دیگر به جهانیان نمایاندند.

در ادامه این جشن با شکوه اردلان حاتمی بخشدار باینگان نیز با بیان دلایل شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گفت: ملت ایران از همان اوایل پیروز انقلاب بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت در تمامی عرصه ها پیش رفته است .

بخشدار باینگان با بر شمردن اقدامات نظام مقدس جهوری اسلامی ایران و موفقیت هاو پیشرفتهای آن در عرصه های گوناگون به پیروزی اخیر هسته ای و برجام اشاره کرد و گفت: برجام حاصل مقامت بی نظیر ملتی مجاهد و شهید پرور ، در سایه رهبری حکیمانه و با بصیرت مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و برنامه های دولت تدبیر و امید و دولت دکتر روحانی است.

اردلان حاتمی در ادامه با اشاره به در پیش بودن دو انتخابات مهم و تأثیر گذار در هفتم اسفند ماه گفت: مردم شهید پرور ایران اسلامی با حضور حماسی و دشمن شکن خود در دو آزمون بزرگ راهپیمایی روز 22 بهمن و انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ، بار دیگر ، جهانیان را به حیرت و شگفتی وا خواهند داشت زیرا دشمنان به این نتیجه خواهند رسید که مردم ایران اسلامی همچون سی و هفت سال گذشته ، مطیع امر رهبر و پشت سر مسئولین کشور در راه پاسداری از انقلاب اسلامی و آرمانهای بلند آن از هیچ کوششی فرو گذار نخواهند کرد.

اجرای چندین سرود و دکلمه دانش آموزی و اجرای هنری توسط هنرمند روشندل فاروق خسروی از دیگر برنامه های جذاب این آیین بود.

 

زنگ انقلاب باینگان (2)

 

 

زنگ انقلاب باینگان (8)

زنگ انقلاب باینگان (1)

زنگ انقلاب باینگان (2)

زنگ انقلاب باینگان (5)

زنگ انقلاب باینگان (7)

تربیت دینی باینگان

زنگ انقلاب باینگان (5)

زنگ انقلاب باینگان (4)

 

 

نشست تربیتی-سیاسی دانش آموزان

 

 

به گزارش سلام پاوه : در راستای برگزاری سلسله همایش های فصل حضور نشست تربیتی -سیاسی دانش آموزان منطقه باینگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در نشست تربیتی دینی دانش آموزان پسر در دبیرستان شبانه روزی نبی اکرم(ص) باینگان، ملا حامد رحیمی، امام جمعه ،اردلان حاتمی بخشدار و حبیب اله مستوفی رئیس اداره آموزش و پرورش ، به سوالات دانش آموزان در زمینه های دینی و سیاسی و انقلاب اسلامی، برجام و انتخابات پاسخ گفتند.تربیت دینی باینگان

در راستای سلسله همایش های فصل حضور با موضوع پرشس مهر 16 و سوال دکتر روحانی از دانش آموزان در آغاز سال تحصیلی که فرصت های پیش روی ما بعد از لغو تحریم ها چیست؟ ، نشست تربیت دینی با حضور امام جمعه ، بخشدار و رئیس اداره آموزش و پرورش در دبیرستان شبانه روزی نی اکرم(ص) باینگان برگزار شد.

در این نشست ملا حامد رحیمی در سخنانی کوتاه با اشاره به آیات و روایات گفت: ارزش علم و دانش در اسلام بسیار بالاست اما روحیه پرسشگری و سوال و تحقیق، زمینه ساز موفقیت دانش آموزان ، دانشجویان و طالبان علم است. امام جمعه باینگان در ادامه به پرسش های دانش آموزان در زمینه های دینی پاسخ گفت.

اردلان حاتمی بخشدار باینگان نیز در سخنانی کوتاه،با اشاره به نقش دانش آموزان در شکل گیری انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام راحل (ره) فرمودند: آینده مملکت در دست دانش آموزان است .پس باید در این راستا، روحیه مسئولیت پذیری و مشارکت و همکاری و نقد و کنجکاوی و پرسشگری در دانش آموزان تقویت شود تا آنان بتوانند از لحظه ها و فرصت ها به نحو مطلوب بهره ببرند.

بخشدار باینگان در ادامه خطاب به دانش آموزان گفت: همانگونه که ما به سن تکلیف شرعی می رسیم همانگونه نیز باید به سن تکلیف سیاسی برسیم و برای ترسیم راه های پیشرفت ، ترقی، آبادانی ، اقتدارو عزت میهن اسلامیمان بکوشیم. تربیت دینی باینگان

وی در ادامه به سوالات دانش آموزان در زمینه های دستاوردهای انقلاب اسللامی، دلایل توطئه های دشمان بر علیه نظام اسلامی] انتخابات پیش رو و برجام و موفقیت بزرگ هسته ای و فرصتهای بعد از آن ، پاسخ گفت.

مستوفی در ادامه افزود:نشست های تربیتی سیاسی در مدارس به منظور پاسخگویی به شبهات دانش آموزان در زمینه های دینی و سیاسی برگزار می شوند.

وی گفت: نشست امروز در راستای سلسله همایش های فصل حضور و برای شناخت فرصت های پیش روی ملت ایران بعد از برجام و لغو تحریمهای ظالمانه است.

مستوفی در پایان اظهار داشت : انتخابات پیش رو و جشنهای انقلاب اسلامی و راهپیمایی روز 22 بهمن ، دو فرصت مناسب حضور دشمن شکن ملت ایران برای نشان دادن اقتدار و عزت ایران اسلامی هستند.

تربیت دینی باینگان (2)

تربیت دینی باینگان

 

 

تربیت دینی باینگان (3)

 

 

تربیت دینی باینگان (2)

 

 

 

تربیت دینی باینگان