ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:13

تهاجم فرهنگي به مراتب خطرناكتر از تهاجم نظامي است

تهاجم فرهنگي به مراتب خطرناكتر از تهاجم نظامي است

به گزارش سلام پاوه : روز گذشته همزمان با سراسر كشور زنگ انقلاب در مدارس سطح شهر نودشه و بصورت نمادين در دبستان دخترانه سميه نودشه با حضور امام جمعه و مسئولين سطح شهر و فرهنگيان و دانش آموزان به صدا در آمد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این آئین امام جمعه شهر […]

به گزارش سلام پاوه : روز گذشته همزمان با سراسر كشور زنگ انقلاب در مدارس سطح شهر نودشه و بصورت نمادين در دبستان دخترانه سميه نودشه با حضور امام جمعه و مسئولين سطح شهر و فرهنگيان و دانش آموزان به صدا در آمد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این آئین امام جمعه شهر نودشه در سخنانی ايام الله دهه فجر را به مقام معظم رهبري جمع حاضر و ملت بزرگ ايران اسلامي امام جمعه شهر نودشهتبريك و تهنيت عرض نموده و دهه فجر انقلاب اسلامي را دهه تحول و پيشرفت ،ونشاط ملت ايران دانست كه حضرت امام خميني (ره) ملت ايران را از ظلمات استبداد به نور وحدانيت و انسجام و اتحاد اسلامي رهنمود نمودند.

ماموستا مبارکشاهی دهه فجر امسال را نيز به لحاظ مسائل منطقه اي و بين المللي بسيار حائز اهميت دانست و گفت : دشمنان انقلاب اسلامي با عناوين مختلف از طريق رسانه ها و فضاي مجازي در صدداً حضور جوانان را در عرصه ها و صحنه هاي انقلاب از جمله جشن هاي انقلاب كمرنگ نمايند اما غافل از آنند كه ملت ايران وجوانان آن هوشيار و آگاه و بابصيرت هستند و تحت تاثير نقش شوم دشمنان قرار نخواهند گرفت .

وی در بخشي ديگری از سخنانش به موضوع تهاجم فرهنگي و اهداف آن و راههاي مبارزه با آن پرداخت و گفت : تهاجم فرهنگي به مراتب خطرناكتر از تهاجم نظامي است چرا ملتي كه از نظر فرهنگي جيره خوار ملتي ديگر و دشمنان خود باشد از لحاظ سياسي و نظامي و اقتصادي نيز وابسته به همان ملت وفرهنگ خواهند شد.

ماموستا مبارکشاهی در ادامه سخنانش موفقيت تيم ديپلماسي ايران را در مذاكرات هسته اي تبريك و توجه به جوانان و اميدوار كردن آنها به زندگي با توجه به موفقيتهاي ايران اسلامي در زمينه هاي مختلف را خواستار شد.

امام جمعه شهر نودشه در پايان ضمن تقدير از آموزش وپرورش منطقه نوسود و نودشه زنگ انقلاب توسط ايشان نواخته شد و شوراي اداري بخش نوسود در بعدازظهر دیروز در منزل ايشان حضور پیدا کردند و با وی دیدار و گفتگو نمودند.

امام جمعه شهر نودشه

15187391756354765191

امام جمعه شهر نودشه