ج 10 فروردین 1403 ساعت 14:16

تشریح اهم برنامه های سپاه در دهه فجر

تشریح اهم برنامه های سپاه در دهه فجر

به گزارش سلام پاوه : سرهنگ بهشتی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه برنامه های این ناحیه را در ایام دهه مبارک فجر در  پاوه تشریح نمود. فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار سلام پاوه ضمن تبریک فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: مردمی بودن انقلاب اسلامی و حضور اقشار […]

به گزارش سلام پاوه : سرهنگ بهشتی راد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه پاوه برنامه های این ناحیه را در ایام دهه مبارک فجر در  پاوه تشریح نمود.

فرمانده سپاه ناحیه پاوه در گفتگویی با خبرنگار سلام پاوه ضمن تبریک فرارسیدن سی و هفتمین سالگرد انقلاب اسلامی گفت: مردمی بودن انقلاب سرهنگ بهشتی راداسلامی و حضور اقشار مختلف مردم در صحنه های انقلاب یکی از مهمترین ویژگیهای آن است که آن را با سایر انقلاب های قبل از خود متمایز مینماید.

سرهنگ بهشتی راد اعلام کرد: این انقلاب متعلق به همه مردم است چرا که همه اقشار جامعه در به ثمر رسیدن و تدوام این انقلاب تا به امروز سهم داشتند.

وی خاطرنشان ساخت: دهه فجر به عنوان یک واقعه بزرگ در کشور و نماد حرکت بزرگ ملت ایران برای ریشه‌کن کردن رژیم شاهنشاهی بود.

وی ادامه داد: تلاش دشمنان انقلاب، همواره در طول این ۳۷ سال برای حذف ارزش‌های این نظام الهی هیچگاه تمامی نداشته است.

سرهنگ بهشتی راد با بیان اینکه برگزاری برنامه های دهه فجر باید بیش از گذشته مردمی تر باشند گفت: انتقال ارزش ها و آرمانهای این انقلاب به نسل آینده ضروری است و لذا باید این ارزش های انقلاب را با برگزاری برنامه ها و مراسم ها به نسل جدید به تصویر بکشیم.

وی تصریح کرد: با یادآوری رشادت های ملت غیور ایران نباید این ارزشها به دست فراموشی سپرده شود.

سرهنگ بهشتی گفت: جذب ومشارکت و حضور حداکثری مردم در انتخابات از اهداف اصلی برگزاری انتخابات است و مردم باید با حضور پر شور خود در این انتخابات نقشه های دشمنان را خنثی نمایند .

سرهنگ بهشتی راد افزود: انتخابات به منزله جلوه اتحاد و همبستگی ملت ایران است که باید این ملت حضور حداکثری خود را در این انتخابات به دشمنان این نظام نشان دهند.

وی در پایان دیدار با امام جمعه، برگزاری نشست روشنگری بصیرتی، صبحگاه مشترک، رژه موتوری، مجمع عالی بسیج، دیدار با خانواده های شهدا، مسابقات ورزشی ، ویزیت رایگان در حوزه های تابعه و محفل انس با قرآن کریم را از عمده ترین برنامه های سال جاری دهه فجر سپاه ناحیه پاوه اعلام کرد.