س 28 فروردین 1403 ساعت 18:06

استخدام یک خانم برای یک موسسه در پاوه

استخدام یک خانم برای یک موسسه در پاوه

به گزارش سلام پاوه : یک موسسه در پاوه  درنظر دارد برای پیشبرد امور خود در شهرستان پاوه یک خانم که دارای مدرک مددکاری اجتماعی می باشد را با حقوق مکفی استخدام نماید. از کلیه خواهرانی که دارای رشته مددکاری اجتماعی حداقل کارشناسی می باشند درخواست می شود جهت استخدام در این موسسه با شرایط […]

به گزارش سلام پاوه : یک موسسه در پاوه  درنظر دارد برای پیشبرد امور خود در شهرستان پاوه یک خانم که دارای مدرک مددکاری اجتماعی می باشد را با حقوق مکفی استخدام نماید.استخدامی

از کلیه خواهرانی که دارای رشته مددکاری اجتماعی حداقل کارشناسی می باشند درخواست می شود جهت استخدام در این موسسه با شرایط و حقوق مکفی با ارسال شماره تماس خود صرفا به صورت پیامک و معرفی نام و نام خانوادگی خود و دریافت پیامک تایید جهت جذب و بکارگیری پس از مصاحبه با مدیرعامل موسسه اقدام نمایند.

شایان ذکر است دفتر این موسسه در شهر پاوه می باشد. و پس از ارسال شماره تماس  و دریافت تاییدیه با متقاضیان تماس گرفته می شود و نام موسسه و شرایط پذیریش و حقوق و… پس از مصاحبه متقاضی به کارگیری می شود.

لازم بذکر است مدیرعامل موسسه بدلیل عدم دخالت و سفارشو… در استخدام فرد مورد تایید بعد از مصاحبه از ذکر نام موسسه خودداری نمود و خواست نام آن در این آگهی منتشر نشود.

مهلت درخواست از امروز تا پایان وقت اداری روز پنجشنبه 15 بهمن ماه 1394

شماره برای ارسال پیامک : 09182973004  عضو هیئت مدیره موسسه