س 28 فروردین 1403 ساعت 19:27

بیانیه نامزد احراز صلاحیت نشده در انتخابات مجلس دهم در حوزه اورامانات

بیانیه نامزد احراز صلاحیت نشده در انتخابات مجلس دهم در حوزه اورامانات

به گزارش سلام پاوه : آقای عرفان صفری از کاندیداهای مجلس دهم در حوزه انتخاباتی پاوه و اورامانات که صلاحیتش احراز نشد طی بیانه ای از مردم غیور اورامانات برای انتخاب اصلح دعوت به حضور نمود متن بیانه به شرح ذیل است : بسمه تعالی مردم شریف و سر افراز اورامانات سلام علیکم اینجانب عرفان […]

به گزارش سلام پاوه : آقای عرفان صفری از کاندیداهای مجلس دهم در حوزه انتخاباتی پاوه و اورامانات که صلاحیتش احراز نشد طی بیانه ای از مردم غیور اورامانات برای انتخاب اصلح دعوت به حضور نمود متن بیانه به شرح ذیل است :

بسمه تعالی
مردم شریف و سر افراز اورامانات

سلام علیکم

اینجانب عرفان صفری فرزند محمدامین یکی از نامزدهای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با توجه به شناخت و آگاهی کامل از مشکلات منطقه اورامانات اعم از عرفان صفریبیکاری، فقر ، نداری و عدم توزیع بودجه ناعادلانه از یک سو و وجود انتصاب ناکارآمد مدیران بر اساس روابط و عدم شایسته سالاری از سوی دیگر، اینجانب را بر آن داشت تا پای در این عرصه نهم، بلکه بتوانم با همکاری دوستان و روشنفکران و افراد نخبه و تحصیلکرده علی الخصوص همکاران فرهنگی برای روشنگری و احقاق حقوق حقه این مردم محروم گامی نهاده باشم.

همه می دانیم که منطقه اورامانات مردمانی پاک ، صادق و یک رو می باشند اما متاسفانه هر یک از کاندیدها و نمایندگان محترم از این احساسات پاک مردم سوء استفاده کرده و سبب به وجود آمدن نفاق و تفرقه در بین مردم منطقه شده بلکه بتوانند به منافع و اهداف سیاسی خود دست یابند.

اما متاسفانه صلاحیت اینجانب در این امر خطیر احراز نشده است تا بتوانم از مطالبات و انتظارات به حق مردم دفاع نمایم. لذا خواهشمند است که مردم غیور اورامانات با حضور فعال و آگاهانه خویش و به دور از هر گونه تعصب قومی و عشیره ای نامزد لایق و شایسته ای را که پاسخگوی مشکلات مردم باشد را انتخاب نمایند.

در پایان از تمام دوستان ، آشنایان ، همکاران فرهنگی و کسبه و بازاری که در این امر خطیر مرا یاری داده اند و قبول زحمت نموده اند تشکر و قدردانی می نامیم. امیدوارم که بتوانم در عرصه های دیگر خدمتگزار شایسته و در خور لایق شما سروران گرامی باشم.

والسلام علیکم و رحمه الله
عرفان صفری7/11/94

By: عرفان صفری- نامزد احراز نشده مجلس شورای اسلامی

2 پاسخ برای “بیانیه نامزد احراز صلاحیت نشده در انتخابات مجلس دهم در حوزه اورامانات

  • شاره کم روانسر در تاریخ بهمن 11, 1394 گفت:

    تعصب راکناربگذارید

  • ناشناس در تاریخ بهمن 10, 1394 گفت:

    کاش کاندیداهای پاوه هم مث بقیه شهرا رد میشدن…
    میرانی گناه داره.. این دوره میرانی نره تا خیلی سال دیگه پاوه نماینده نمیفرسته…