ج 10 فروردین 1403 ساعت 11:08

کاهش محسوس دما در کرمانشاه/ وقوع یخبندان تاپایان هفته

کاهش محسوس دما در کرمانشاه/ وقوع یخبندان تاپایان هفته

به گزارش سلام پاوه : سامانه بارشی که از اوخر روز جمعه وارد آسمان استان شده بود تا اواخر هفته ادامه خواهد داشت و سبب کاهش محسوس دما و وقوع یخبندان خواهد شد. پروانه صفری مسئول روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار کردپرس اظهار داشت: در ادامه فعالیت سامانه بارشی […]

به گزارش سلام پاوه : سامانه بارشی که از اوخر روز جمعه وارد آسمان استان شده بود تا اواخر هفته ادامه خواهد داشت و سبب کاهش محسوس دما و وقوع یخبندان خواهد شد. برف پاییزی در پاوه

پروانه صفری مسئول روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار کردپرس اظهار داشت: در ادامه فعالیت سامانه بارشی مستقر بر جو منطقه، هوای استان امروز نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات توام با وزش باد و بارش برف گزارش شده است.

وی با اشاره به اینکه این شرایط در منطقه اورامانات و نواحی شمالی استان نمود بیشتری خواهد داشت،خاطر نشان کرد: نمود این شرایط بخصوص در جاده های کوهستانی و گردنه‌های برفگیر، سبب کاهش دید، لغزندگی، احتمالاً کولاک و اختلال در تردد وسائط نقلیه می شود.

مسئول روابط عمومی اداره کل هواشناسی استان تصریح نمود:  بارش طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه غالباً در نواحی شرقی و شمالی استان متمرکز و بیشتر به شکل رگبار خفیف برف مشاهده خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: تا پایان هفته شاهد یخبندان و کاهش محسوس دمای هوا در سطح استان خواهیم بود.