ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:54

اولین همایش آموزش مهارت های زندگی و مبارزه با اعتیاد/عکس

اولین همایش آموزش مهارت های زندگی و مبارزه با اعتیاد/عکس

به گزارش سلام پاوه: اولین همایش آموزش مهارت های زندگی و مبارزه با اعتیاد دیروز 7 بهمن ماه در سالن ارشاد اسلامی شهر نودشه با حضور شهروندان نودشه ای برگزار گردید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این کلاس آموزشی که با همت کمیته فرهنگیی،ادبی امام جمعه نودشه و اداره تعاون ، کار و رفاه […]

به گزارش سلام پاوه: اولین همایش آموزش مهارت های زندگی و مبارزه با اعتیاد دیروز 7 بهمن ماه در سالن ارشاد اسلامی شهر نودشه با حضور شهروندان نودشه ای برگزار گردید.منور

به گزارش خبرنگار سلام پاوه: در این کلاس آموزشی که با همت کمیته فرهنگیی،ادبی امام جمعه نودشه و اداره تعاون ، کار و رفاه اجتماعی پاوه برگزار گردید به اهمیت آموزش مهارت های زندگی و موضوعات مهمی از جمله توانایی هایی که منجر به ارتقای بهداشت روانی افراد جامعه، غنای روابط انسانی ، افزایش سلامت و رفتارهای سلامتی در سطح جامعه می گردند.

منور سرپرست شهرداری نودشه به نمایندگی از امام جمعه محترم شهر نودشه ضمن خیر مقدم به حاضرین به لزوم اهمیت آموزش های مهارت زندگی و مبازره با پدیده شوم اعتیاد ضروری دانست و تاکید کرد که نیاز است که جوانان و خانواده های ما بیشتر و با شناخت بیشتر به کسب این مهارتها دست پیدا کنند.

در ادامه این مراسم آقای سلیمی مدرس دانشگاه و کارشناس اعتیاد به ایرادسخنرانی پرداخت و به طور مفصل در مورد اعتیاد و آسیب های ناشی از اعتیاد سلیمیتوضیح داد و تاثیرات مخرب این پدیده شوم را یادآور شد و خواستار مراقبت خانوادهها از محیط و فرزندان ولزوم آگاهی آنها از جهت مقابله با این بیماری شد.

که در ادامه حاضرین جهت آگاهی بیشتردر این زمینه  به صورت پرسش و پاسخ به تبادل نظر پرداختند.

قرائت ابیاتی از آقای عمر کاشفی از شاعران خوش ذوق شهر نودشه در ارتباط با مسائل اجتماعی ، اعتیاد و …ادامه دهنده این همایش بود.

بعد از وی دو نفر از اعضای انجمن معتادان گمنام شهرستان پاوه که بیشتر از یک سال از بهبودیشان از بیماری اعتیاد می گذشت از تجارب خود، چگونگی آلوده شدن و رها شدن از دام این بیماری برای حضار توضیح دادند که با استقبال و تشویق خیلی گرم حاضرین در جلسه حضور داشتند روبه رو شدند.

در ادامه ی برنامه گروه دف نوازی کانون مساجد نودشه با سرپرستی مهیار امینی و هنر نمایی چند تن از نوجوان عزیز نودشه فضای جلسه را تحت شعاع هنرنمایی خود قرار دادند.

در بخش پایانی برنامه آقای میثم رشیدی دانشجوی دکتری روانشناسی به عنوان سخنران دوم در مورد مهارت های زندگی کردن و تا حدی تفاوت فضای مجازی و حقیقی به سخنرانی پرداختند و نکات مهمی را در این زمینه یادآورشد.

لازم به توضیح است که تعاونی مرزنشینان شهر نودشه با مدیریت آقای ابراهیم اسماعیلی تلاش و همکاری لازم را با این برنامه داشتند.

کمیته ادبی نوشه (1)

کمیته ادبی نوشه (6)

منور

کمیته ادبی نوشه (4)

کمیته ادبی نوشه (3)

کمیته ادبی نوشه (8)

سلیمی

کمیته ادبی نوشه (1)

یک پاسخ برای “اولین همایش آموزش مهارت های زندگی و مبارزه با اعتیاد/عکس

  • نودشه ای در تاریخ بهمن 8, 1394 گفت:

    بنظر من قبل از هر کسی باید از اقای امانج مبارکشاهی و سهیل مومنی تقدیر و تشکر بشه
    چون واقعا سنگ تمام گذاشتن