پ 09 فروردین 1403 ساعت 20:32

سرقت سیم و کابل برق در منطقه پارک شهید کاظمی (کومه کال ) شهرستان پاوه

سرقت سیم و کابل برق در منطقه پارک شهید کاظمی (کومه کال ) شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : سیم و کابل برق در محله پارک شهید کاظمی در چند روز اخیر به سرقت و در پی آن قطع شدن برق و مشکلاتی را برای ساکنین این محله به دنبال داشت. به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار هزار ماسوله بر اساس گزارشهای رسیده اهالی محله نشین […]

به گزارش سلام پاوه : سیم و کابل برق در محله پارک شهید کاظمی در چند روز اخیر به سرقت و در پی آن قطع شدن برق و مشکلاتی را برای ساکنین این محله به دنبال داشت.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از خبرنگار هزار ماسوله بر اساس گزارشهای رسیده اهالی محله نشین پارک کومه کال اعلام کردند که طی هفته جاری تعدادی سارق اقدام به سرقت سیم و کومه کالکابل برق این محله نمودند.

سرقت کابل برق طی چند روز گذشته در پارک شهید کاظمی مشکلات و خسارتهایی را برای مردم این محله و اداره برق این شهرستان ایجاد کرده است.
اهالي این محل كه كابل برق دكل‌هاي نصب شده در كوچه و خيابان‌هايشان به سرقت رفته است. از بي‌برقي و تاريكي و عدم استفاده از وسایل برقی امورات روزمره خود را نمی توانند انجام دهند در این راستا اداره برق شهرستان پاوه نیز، بدون هیچ تاخیری در روند جایگزین نمودن کابل برق اقدام به وصل نمودن کابل های برق و جلوگیری از خسارتهای بیشتر به ساکنین این محلات،نمود.
وظيفه اداره برق تامين روشنايي و برق براي شهروندان است، تاوان به سرقت رفتن كابل‌ها را مردمِ  شهر یا روستاها نمي‌توانند بپردازند.

باید این سوال مطرح گردد که چگونه کابل های برق در داخل پارک به این راحتی دزدیده می شوند؟

2 پاسخ برای “سرقت سیم و کابل برق در منطقه پارک شهید کاظمی (کومه کال ) شهرستان پاوه

  • ساکن کومه کال در تاریخ دی 22, 1392 گفت:

    آقایان محترم شورا تو را به خدا به جای اختلافات هیچ و پو چتان به فکر شهر و پارک کو مه کال آن باشید

  • شهروند در تاریخ دی 22, 1392 گفت:

    شرکت روشن جویان پویا به عنوان پیمانکار شهرداری موظف است 24 ساعته در پارک کومه کال یک نگهبان قرار داده و از تاسیسات و لوازم موجود در پارک محافظت نماید اما…