پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:14

برگزاری کنسرت تکنوازی تنبور استاد علی اکبر مرادی در پاوه

برگزاری کنسرت تکنوازی تنبور استاد علی اکبر مرادی در پاوه

به گزارش سلام پاوه : مسئول انجمن موسیقی پاوه خبر داد: کنسرت تکنوازی تنبور استاد علی اکبر مرادی جمعه 23 بهمن ماه 1394 در سالن امفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود. آراس آژند مسئول انجمن موسیقی پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: انجمن موسیقی و خانه موسیقی پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : مسئول انجمن موسیقی پاوه خبر داد: کنسرت تکنوازی تنبور استاد علی اکبر مرادی جمعه 23 بهمن ماه 1394 در سالن امفی تئاتر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می شود.علی اکبر مرادی

آراس آژند مسئول انجمن موسیقی پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: انجمن موسیقی و خانه موسیقی پاوه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی پاوه شهرستان پاوه کنسرت تکنوازی تنبوراستاد علی اکبر مرادی را روز جمعه 23 بهمن ماه1394 در سالن امفی تئاتر اداره ارشاداسلامی پاوه برگزار کند.

وی ادامه داد و افزود:این کنسرت در دو سانس برنامه ریزی شده است که امیدواریم که با استقبال مواجه شود و هر دو سانس آن را بتوانیم برگزار کنیم.

آژند در پایان گفت : قیمت بلیط این کنسرت 15 هزار تومان می باشد و تلفن رزرو بلیط نیز46131000 می باشد اطلاعات تکمیلی بر روی بنر در نظر گرفته شده موجد است .

شایان ذکر است پیش فروش بلیط این کنسرت از امروز در خانه موسیقی پاوه شروع می شود.

علی اکبر مرادی