پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:44

مسدود شدن جاده روستاهای هجیج و دودان بر اثر ریزش کوه/ عکس

مسدود شدن جاده روستاهای هجیج و دودان بر اثر ریزش کوه/ عکس

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راه و شهرسازی پاوه در گفتگو با سایت هزارماسوله گفت: صبح دیروز جاده روستاهای هجیج و دودان از توابع شهرستان پاوه بر اثر ریزش کوه مسدود شد. رئیس اداره راه و شهرسازی پاوه در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله اظهار داشت: صبح امروز جاده روستاهای هجیج و دودان از […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راه و شهرسازی پاوه در گفتگو با سایت هزارماسوله گفت: صبح دیروز جاده روستاهای هجیج و دودان از توابع شهرستان پاوه بر اثر ریزش کوه مسدود شد.ریزش کوه3

رئیس اداره راه و شهرسازی پاوه در گفتگو با خبرنگار هزارماسوله اظهار داشت: صبح امروز جاده روستاهای هجیج و دودان از توابع شهرستان پاوه بر اثر ریزش کوه مسدود شد.

ابراهیم شهریاری افزود: از صبح امروز بر اثر بارش های زیاد در منطقه مسیر ارتباطی روستاهای هجیج و دودان بدلیل ریزش سنگین کوه مسدود شده اند که تلاش نیروهای راهداری در بازگشایی این مسیرها ادامه داد.

وی با بیان اینکه میزان بارش ها در سال زراعی امسال تاکنون در شهرستان 775 میلیمتر است گفت: به دنبال ادامه بارش نزولات آسمانی در شهرستان پاوه در این چند روز اخیر به میزان 60 میلیمتر ، منجر به ریزش کوه در محورهای ارتباطی چند نقطه از سطح شهرستان شد.

وی ادامه داد: به دنبال آن جاده روستای هجیج و روستای دودان در بخش باینگان به دلیل ریزش سنگین کوه اکنون مسدود شده است و كار پاكسازي آن در حال انجام است.

وی افزود: ان شاالله با تلاش نیروهای راهداری این محورها امروز بازگشایی خواهد شد.