ج 31 فروردین 1403 ساعت 14:06

دو خبر کوتاه از بخش باینگان

دو خبر کوتاه از بخش باینگان

به گزارش سلام پاوه : کارگاه آموزشی بهداشت یاران و پیشگامان سلامت مدارس آموزش و پرورش باینگان برگزار شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه از بخش باینگان : این کارگاه توسط کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش باینگان و با همکاری شبکه بهداشت این بخش در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش […]

به گزارش سلام پاوه : کارگاه آموزشی بهداشت یاران و پیشگامان سلامت مدارس آموزش و پرورش باینگان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه از بخش باینگان : این کارگاه توسط کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش باینگان و با همکاری شبکه بهداشت این بخش در محل سالن جلسات اداره آموزش و پرورش این شهر برگزار گردید.

در این کارگاه کارشناسان بهداشت محیط وتغذیه شبکه بهداشت آموزش های لازم را به بهداشت یاران وپیشگامان سلامت مدارس ارائه دادند وآنها نیز وظیفه انتقال این آموزش های را به دانش آموزان مدارس خود بر عهده دارند.

عین الدین رحمانی کارشناس تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش باینگان لزوم برپایی این چنین کارگاه هایی را ضروری دانست و گفت : باید برای ترویج موضوعات ورزشی و سلامت تغذیه باید کارهای پایه ای و زیربنایی را انجام داد.

کارگاه باینگان کارگاه باینگان1 کارگاه باینگان2 کارگاه باینگان

 

عیادت مدیر و شورای آموزش و پرورش بخش باینگان از خالو حسین کوهکن ، معلم فداکار(خالد منصوری) ،(محمد عرفان و محمد امین)

 

به گزارش سلام پاوه: در گرامیداشت هفته شوراهای آموزش و پرورش، جمعی از اعضای این شورا و فرهنگیان منطقه با حضور در منزل از بیمارن عیادت کردند.

حبیب اله مستوفی در عیادت از خالو حسین کوه کن(فرهاد ثانی) هدف از این دیدر را تقدیر نمادین از خیرین و پاسداشت نیت خیر آنان دانست و گفت: همراهی خالو حسین با مدرسه و مسجد و کمک به آنان امری ستودنی و شایسته تقدیر است.

سال گذشته خالو حسین تمام دارایی خویش را صرف کمک به مدارس منطقه باینگان و هوشمند سازی نمود.

دیدار با معلمی فداکار و تلاشگر که اینک در بستر بیماری است دومین برنامه این گروه بود.

دبیر شورای آموزش و پرورش باینگان در عیادت از خالد منصوری که از دبیران خوشنام و تلاشگر منطقه در رشته ریاضی متوسطه اول می باشد، با تقدیر از حمات این معلم عزیز گفت: این عیادت نکوداشت زحمات و تلاش های سفیران سعادت و تعلیم و تربیت است.

مستوفی در عیادت از برادران رحمانی(محمد عرفان و محمد امین) گفت: تلاش محمد عرفان در حفظ قرآن بسیار ستودنی است و بر ما طالیه داران عرصه فرهنگ لازم است تا سپاسگزار سربازان قرآن باشیم.

محمد عرفان ، حافظ کل قرآن است و اینک به علت بیماری قادر به حرکت نبوده و به علت تنگی نفس توانایی تلفظ قرآن را ندارد.

وی در این دیدار با صدایی بسیار آهسته تلاوت آیاتی  را از قرآن مجید را که به صورت حفظ  از وی سوال شد با ذکر آیه و سوره ، پاسخ داد.

 

khlo hosain (1) khlo hosain (2) Khled erfan (4) عیادت باینگان erfan (2) erfan (3) عیادت باینگان

یک پاسخ برای “دو خبر کوتاه از بخش باینگان

  • معلم در تاریخ بهمن 2, 1394 گفت:

    با تشکر از رئیس فعال آموزش وپرورش باینگان و اعضای شورای آموزش وپرورش وآرزوی شفای عاجل از خدا برای همه بیماران