ج 31 فروردین 1403 ساعت 13:15

2 هزار بذر درخت در شهر بانه وره کاشته شد/ گزارش تصویری

2 هزار بذر درخت در شهر بانه وره کاشته شد/ گزارش تصویری

به گزارش سلام پاوه : به همت انجمن سروشت شهر بانه وره  نزدیک به ۲۰۰۰دانه درخت در دومین برنامه کاشت بذر درخت دیم و ابی در شهر بانه وره کاشته شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه از شهر بانه وره : انجمن سروشت (طبیعت)شهر بانه وره در یک حرکت زیبا به کاشت ۲۰۰۰بذر درختان دیم […]

به گزارش سلام پاوه : به همت انجمن سروشت شهر بانه وره  نزدیک به ۲۰۰۰دانه درخت در دومین برنامه کاشت بذر درخت دیم و ابی در شهر بانه وره کاشته شد.سروشت بانه وره5

به گزارش خبرنگار سلام پاوه از شهر بانه وره : انجمن سروشت (طبیعت)شهر بانه وره در یک حرکت زیبا به کاشت ۲۰۰۰بذر درختان دیم و‌ آبی برای دومین باردر سال جاری اقدام نمودند.

وفا فتح الهی عضو انجمن سروشت (طبیعت)شهر بانه وره در این باره اظهار داشت : اعضای سمن سروشت بانه وره با همکاری شهرداری این شهر در دومین برنامه کاشت درختان بذر دیم و ابی در قسمت ورودی شهر بانه وره و داخل و اطراف پارک شهری این شهر اقدام به کاشت ۴۵۰دانه بذر درخت بلوط و‌ ۴۵۰ بذر درخت بادام ۵۰ بذر درخت زالزالک و‌ ۵۰ بذر درخت توت و نزدیک به ۱۰۰۰عدد بذر درخت بنه (قسقوان) نمودند.

وی همچنین افزود : در جهت فرهنگ سازی در بین کودکان این شهر با دعوت از کلاس ششم ابتدایی مدرسه شهید مطهری با حضور معلم دلسوزشان انها نیز جهت ترغیب  و تشویق در کارهای محیط زیستی در این کار همراه و همیار اعضای انجمن سروشت بانه وره شدند.

فتح الهی به نمایندگی از اعضای انجمن سروشت بانه وره در پایان از اقای وهاب یوسفی و فارض محمدی که زحمات زیادی در تهیه دانه و بذر ها کشیده بودند تشکر کرد .

شایان ذکر است وفا فتح الهی از اعضای انجمن سروشت بانه وره به عنوان خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه در شهر بانه وره مشغول به فعالیت می باشد.

 سروشت بانه وره9 سروشت بانه وره8 سروشت بانه وره6 سروشت بانه وره5 سروشت بانه وره2 سروشت بانه وره3 سروشت بانه وره5 سروشت بانه وره7 سروشت بانه وره سروشت بانه وره5

6 پاسخ برای “2 هزار بذر درخت در شهر بانه وره کاشته شد/ گزارش تصویری

  • رستمی تبار در تاریخ بهمن 1, 1394 گفت:

    سلام علیکم
    زحمت کشیدید. این نشان از درک واقعیت تلخی است که نسلهای بعد با آن روبرو هستند. این مردم قبلا در مقابله با آتش سوزی منطقه گرمسیر امتحان خود را پس داده اند. اجرکم عندالله.
    امیدوارم با توجه به شرایط جغرافیایی آن ناحیه سبز شوند.البته مراقبت های بعدی همچون ممانعت از چرای دام و … تا جان گرفتن نهالها ضروری بنظر می رسد. درواقع باید حفاظت شوند. حداقل بازتاب این نوع اقدامات آن است که فرهنگ حفاظت از میراث فعلی طبیعی در جامعه نهادینه می گردد.

  • محمد رشید امینی در تاریخ بهمن 1, 1394 گفت:

    آفرین به همت این عزیزان ضمن خسته نباشید امید است تنها به کاشتن اکتفا ننمایند ودر هنگام سبز شدن در نگهداری از آنها حفاظت نمایند،محیت زیست تنها متعلق به ما نیست آیندگان هم در آن سهمی دارند، باید نگهدار سهم آیندگان باشیم.

  • شهر خوب در تاریخ دی 30, 1394 گفت:

    درود بر جوانان و انجمن سروشت بانه وره..بانه وره بزرگترین شهر بخش باینگان می باشد

  • شهروند شهر باینگان در تاریخ دی 30, 1394 گفت:

    کار جوانان شهر شهید پروربانه وره وانجمن سوشت عزیز بسیار ستودنی است انشاالله این فرهنگ همگانی گردد ما افتخا ر می کنیم به مردم شهر شهید پرور وجوانان گرانقدر آن ومفتخریم که شهر شهید پرور یکی از شهرهای بزرگ بخش باینگان است

  • انفرادی در تاریخ دی 30, 1394 گفت:

    با تشکر از جوانان شهرمون بانه وره خوشحالمون کردین و تشکر از سایت سلام پاوه بنده نیز از تهران همیشه و هر روز با خبر های شهرستانم همراهم تشکر بابت زحماتتون

  • احسان میرانی در تاریخ دی 30, 1394 گفت:

    خیلی خوبه ان شالله همه جا های دیگه هم این فرهنگ جا بیافتد.