پ 09 فروردین 1403 ساعت 17:19

هنرمند پاوه ای با یک اثر در نمایشگاه نقشینه

هنرمند پاوه ای با یک اثر در نمایشگاه نقشینه

به گزارش سلام پاوه : یعقوب شجاعی هنرمند نام آشنای شهرستان پاوه با یک اثر هنری در نمایشگاه گروهی نگارخانه نقشینه در تهران شرکت خواهد کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : نمایشگاه نقاشی نگارخانه نقشینه در تهران  در حالی برگزار خواهد شد که در این نمایشگاه به سبک دلخواه و با تکنیک رنگ و […]

به گزارش سلام پاوه : یعقوب شجاعی هنرمند نام آشنای شهرستان پاوه با یک اثر هنری در نمایشگاه گروهی نگارخانه نقشینه در تهران شرکت خواهد کرد.یعقوب شجاعی

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : نمایشگاه نقاشی نگارخانه نقشینه در تهران  در حالی برگزار خواهد شد که در این نمایشگاه به سبک دلخواه و با تکنیک رنگ و روغن و با موضوعات آزاد و قاب های پاییزی برگزار می شود.

در این راستا با خبر شدیم آقای یعقوب شجاعی هنرمند صاحب سبک شهرستان پاوه با یک اثر زیبا در نخستین جشنواره نقاشی نگارخانه نقشینه در تهران شرکت خواهد کرد.

این نمایشگاه در تاریخ 10 بهمن ماه 1394 در تهران و به ادرس (تهران بزرگراه اشرافی اصفهانی ، باغ فیض ، نبش قانع ) برگزار می شود .

شایان ذکر است در این نمایشگاه  به اثر اول به رأی مخاطبان جوایزی اهدا خواهد شد.

نمایشگاه عکس شجاعی

5 پاسخ برای “هنرمند پاوه ای با یک اثر در نمایشگاه نقشینه

  • یعقوب شجاعی در تاریخ بهمن 3, 1394 گفت:

    از اظهار لطف دوستان ارجمند و اساتید محترم سپاسگزارم.

  • معاذی نزاد ..محمد غریب در تاریخ دی 30, 1394 گفت:

    با سلام .استاد یعقوب شجاعی از مفاخر هنر ،عکاسی نقاشی وخطاطی پاوه واز بعد اخلاق وتقوی یک معلم به تمام معنی ،با آرزوی روزهای هرچه بهتر برای ایشان

  • فتح اله نچفی در تاریخ دی 30, 1394 گفت:

    با آرزوی توفیق و سربلندی برای این استاد بزرگوار . امید است نمونه آثار ایشان در سطح نمایشگاه های بین الملل مورد موفقیت قرار گیرند .

  • پاوه در تاریخ دی 30, 1394 گفت:

    سر برز بی یا خوا

  • محمد رشید امینی در تاریخ دی 30, 1394 گفت:

    ضمن عرض خسته نباشید به آقای شجاعی آرزوی توفیق وسربلند برای این هنرمندبزرگ دیارمان داریم،شرکت ایشان در این نمایشگا مایه افتخار برای این منظقه می باشد.