ج 10 فروردین 1403 ساعت 00:39

امام جمعه پاوه: حفظ وحدت ضروری ترین نیاز امروز جهان اسلام است

امام جمعه پاوه: حفظ وحدت ضروری ترین نیاز امروز جهان اسلام است

به گزارش سلام پاوه  و به نقل از : کرمانشاه – ایرنا – امام جمعه پاوه با اشاره به توطئه ها و ترفندهای دشمنان اسلام در این برهه از زمان در کشورهای اسلامی گفت: حفظ و تقویت وحدت مهمترین و ضروری ترین نیاز امروز مسلمانان جهان است. به گزارش  سلام پاوه و به نقل ازخبرنگار […]

به گزارش سلام پاوه  و به نقل از : کرمانشاه – ایرنا – امام جمعه پاوه با اشاره به توطئه ها و ترفندهای دشمنان اسلام در این برهه از زمان در کشورهای اسلامی گفت: حفظ و تقویت وحدت مهمترین و ضروری ترین نیاز امروز مسلمانان جهان است.

به گزارش  سلام پاوه و به نقل ازخبرنگار ایرنا، ماموستا ملا ˈقادر قادریˈ روز چهارشنبه در نشست هفتگی کلاس تفسیر قرآن کریم افزود: امروز دشمنان دین اسلام به طرق امام جمعه پاوهمختلف درصدد ایجاد اختلافات قومی و مذهبی در بین مسلمانان هستند که با کمال تاسف تا حدودی هم موفق به این امر شده اند.

وی اضافه کرد: ما هر روز شاهد تخریب و ویرانی و کشتار در کشورهای مسلمان از جمله مصر، عراق، سوریه و لبنان هستیم که دشمنان با دنبال کردن این موضوع در تلاش هستند تا از گسترش بیداری اسلامی در جهان ممانعت به عمل آورند.

امام جمعه پاوه با بیان اینکه در این برهه زمانی حفظ و تقویت وحدت از هر چیزی برای مسلمانان واجب تر است، افزود: مسلمانان باید در ربیع الاول، ماه میلاد پیامبر گرامی اسلام (ص) که بهترین فرصت و ظرفیت برای تحکیم و انسجام هر چه بیشتر مسلمانان است با برگزاری آیین های جشن میلاد در کنار هم به این مهم جامه عمل بپوشانند.

ماموستا قادری، مساجد را قویترین پایگاه در راستای اقتدار اسلام و وحدت بیشتر مسلمانان عنوان کرد و گفت: امروز این پایگاه ها بهترین مکان برای مقابله با جنگ نرم دشمنان و حفاظت از جوانان در مقابل تهاجم فرهنگی است و مسوولان باید با اختصاص اعتبار لازم توجه بیشتری به این پایگاه های وحدت و اقتدار اسلام داشته باشند.