ج 31 فروردین 1403 ساعت 02:11

مطلب از دویدن های پار تا ندیدن های حال حذف شد

مطلب از دویدن های پار تا ندیدن های حال حذف شد

به گزارش سلام پاوه : مطلب از از دویدن های پار تا ندیدن های حال که به قلم آقای ایرج عبدی نگاشته شده بود بنا بر درخواست نگارنده از این پایگاه خبری تحلیلی حذف شد. آقای ایرج عبدی از فرهنگیان با سابقه شهرستان پاوه در واکنش به مطلب آقای حبیب اله مستوفی تحت عنوان ((از […]

به گزارش سلام پاوه : مطلب از از دویدن های پار تا ندیدن های حال که به قلم آقای ایرج عبدی نگاشته شده بود بنا بر درخواست نگارنده از این پایگاه خبری تحلیلی حذف شد.عذر خواهی

آقای ایرج عبدی از فرهنگیان با سابقه شهرستان پاوه در واکنش به مطلب آقای حبیب اله مستوفی تحت عنوان ((از دویدن های پار تا دویدن های حال )) که در این پایگاه خبری تحلیلی منتشر شده بود. مطلبی انتقادی را تحت عنوان ((از دویدن های پار تا ندیدن های حال)) نگاشته و که واکنشهای متفاوتی را در پی داشته است.

وی در تماس با پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه درخواست نمودند بخاطر حفظ حرمتها و بهره برداری نکردن تعدادی افراد منفعت طلب و احترام به استاد خود آقای مستوفی این مطلب از سایت حذف شود و در این باره از کاربران سایت عذرخواهی نمود.

این پایگاه خبری تحلیلی از کلیه مخاطبان و سروران گرامی بخاطر  حذف این مطلب که به درخواست نگارنده بوده است عذر خواهی می کند.