ج 31 فروردین 1403 ساعت 21:11

برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد و مهارت های پیش از ازدواج در پاوه

برگزاری کارگاه پیشگیری از اعتیاد و مهارت های پیش از ازدواج در پاوه

به گزارش سلام پاوه : کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و مهارت های زندگی ( مهارت های پیش از ازدواج ) در جمعیت هلال احمر برگزار شد . به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مسعود حسینی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه در حاشیه برگزاری این کارگاه های آموزشی ضمن عرض خیرمقدم حضور شرکت کنندگان […]

به گزارش سلام پاوه : کارگاه آموزشی پیشگیری از اعتیاد و مهارت های زندگی ( مهارت های پیش از ازدواج ) در جمعیت هلال احمر برگزار شد .

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مسعود حسینی رییس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه در حاشیه برگزاری این کارگاه های آموزشی ضمن عرض خیرمقدم حضورمسعود حسینی شرکت کنندگان در این کارگاه گفت : اعتیاد به عنوان یک آسیب بزرگ اجتماعی، علاوه بر اینکه جوانان زیادی را مورد هدف قرار داده سبب بروز ناهنجاری‌هایی در جامعه نیز می‌شود که باید با اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع از شیوع این پدیده شوم پیشگیری کرد.

وی در مورد کارگاه مهارت های زندگی عنوان کرد : اولین دوره کارگاه آموزش های پیش از ازدواج و مهارت های زندگی که در راستای همکاری هلال احمر و بهزیستی با هدف پیشگیری از آسیب های اجتماعی جوانان می باشد با حضور کارشناسان برگزار گردید.

حسینی با اشاره به ضرورت برگزاری این دوره ها افزود: دوره جوانی یکی از مهمترین مراحل زندگی افراد است که از طریق آن می توانند خود را برای زندگی و نقش درجامعه آماده کرد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستنان پاوه ادامه داد و گفت : بسیاری از مشکلات در زندگی مشترک زوجین به وجود می‌آید که برگزاری دوره‌های آموزشی پیش از ازدواج می‌تواند بسیاری از این مشکلات را مرتفع سازد .

وی اظهار داشت : دراین دوره های آموزشی که با حضور ۴۰ نفر از اعضا ء ، جوانان و امدادگران خواهر این جمعیت برگزار شده بود ، شرکت کنندگان با مهارت های پیشگیری از اعتیاد و آسیب های اجتماعی مربوط به آن و همچنین مهارت های پیش از ازدواج آشنا شدند .

مسعود حسینی در پایان از همکاری های همیشگی رییس محترم اداره بهزیستی آقای علاءالدین محمدی و همچنین کارشناسان اداره بهزیستی آقای سلام بهرامی (کارشناس ارشد روانشناسی بالینی ) و سرکار خانم مرضیه فخری (کارشناس ارشد روانشناسی بالینی ) و خانم شکراللهی و حکیمی (مربیان جمعیت ) تقدیر و تشکر نموده و گفت : انشاالله این همکاری ها ادامه داشته باشد .

کارگاه آموزشی

photo_2016-01-17_13-16-10

photo_2016-01-17_13-16-18

کارگاه آموزشی