ج 10 فروردین 1403 ساعت 15:59

2 هزار بذر درخت در طبیعت شهر باینگان کاشته شد/ عکس

2 هزار بذر درخت در طبیعت شهر باینگان کاشته شد/ عکس

به گزارش سلام پاوه : به همت انجمن دوستداران طبعیت باینگان 2 هزار بزر درخت بنه “قسقوان”  امروز جمعه در طبیعت شهر باینگان کاشته شد. بهروز خسروی زاد مدیرعامل انجمن دوستداران طبیعت باینگان در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: امروز جمعه با حضور جمعی از فعالان محیط زیست و دوستدارن طبیعت در منطقه […]

به گزارش سلام پاوه : به همت انجمن دوستداران طبعیت باینگان 2 هزار بزر درخت بنه “قسقوان”  امروز جمعه در طبیعت شهر باینگان کاشته شد.

بهروز خسروی زاد مدیرعامل انجمن دوستداران طبیعت باینگان در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت: امروز جمعه با حضور جمعی از فعالان محیط زیست و دوستدارن طبیعت در منطقه “ریزوله” بیش از 2 هزار بذر بنه در منطقه کاشت شد.

وی اجرای چنین برنامه هایی را فعالیتهای نمادینی دانست که به منظور توسعه و ترویج فرهنگ درخت کاری در بین ساکنان منطقه و نیز گسترش فرهنگ احترام به پوشش جنگلی و صیانت از آن دانست.
شایان ذکر است به دلیل آسیب های شدیدی که به پوشش جنگلی منطقه اورامانات( به دلیل خشکسالی های مداوم، هجوم ریزگردهای، بیماری های درختان و چرای بی رویه دام در جنگلها) وارد آمده است انجام برنامه های جنگل کاری و هرس نمودن شاخه های خشکیده درختان بسیار ضروری به نظر می رسد.
باینگان
باینگان3
باینگان1
باینگان

یک پاسخ برای “2 هزار بذر درخت در طبیعت شهر باینگان کاشته شد/ عکس

  • ساسان نقی زاده در تاریخ دی 25, 1394 گفت:

    خسته نباشید دوستداران طبیعت باینگان.خدا قوت