ج 31 فروردین 1403 ساعت 16:52

نشست هیئت رئیسه اتحادیه های شهرستان پاوه با رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت

نشست هیئت رئیسه اتحادیه های شهرستان پاوه با رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت

به گزارش سلام پاوه : هیئت رئیسه اتحادیه ها و اصناف شهرستان پاوه روز دوشنبه با هوشیار عبدالله زاده رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت  پیرو وضعیت اتحادیه ها و بازار شهرستان در محل مسجد حضرت عبدالله پاوه نشست و تبادل نظر داشتند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هوشیار عبدالله زاده رئیس ادراه […]

به گزارش سلام پاوه : هیئت رئیسه اتحادیه ها و اصناف شهرستان پاوه روز دوشنبه با هوشیار عبدالله زاده رئیس اداره صنعت ، معدن و تجارت  پیرو وضعیت اتحادیه ها و بازار شهرستان در محل مسجد حضرت عبدالله پاوه نشست و تبادل نظر داشتند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : هوشیار عبدالله زاده رئیس ادراه صنعت و معدن و تجارت نزدیک به 2 ساعت به بیان و توجیه مصوبات و قانوهای صنفی و ارائه راهکارهایی برای فعالیت هوشیار عبدالله زادهبیشتر و انسجام اتحادیه ها پرداختند

عبدالله زاده در این نشست با تاکید بر اجرای درست قانون در اتاق اصناف و اتحادیه ها به توجیه و توضیح مصوبات و قانون ها ی صنفی پرداخت و درخواست نمود که اتحادیه ها، سازمان یافته و منسجم تر در این عرصه حضور یابند.

وی با اشاره به نظارت و دقت عمل در برگزاری نمایشگاه ها و لزوم اینکه اتحادیه ها در برگزاری یک نمایشگاه باید صاحب نظر و تصمیم گیرنده باشند و برای برگزاری یک نمایشگاه تمام شرایط را در نظر داشته باشندتا بتوانند یک نمایشگاه با کیفیت و مناسب برای مردم و بازاریان برپا کنند.

در ادامه روء سای اتحادیه ها به بحث و تبادل نظر و ارئه پیشنهاداتی پرداختند

اتحادیه ها