پ 09 فروردین 1403 ساعت 21:08

دیدار اعضای شورای اجرایی هلال احمر پاوه با مدیر عامل جمعیت استان

دیدار اعضای شورای اجرایی هلال احمر پاوه با مدیر عامل جمعیت استان

به گزارش سلام پاوه : اعضای شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه روز دوشنبه 16 دی 1392 با عادل شفیعی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در محل جمعیت دیدار نمودند. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این دیدار محمد ابراهیمی ، اردلان حاتمی ، جهانبخش ولدبیگی ، هدایت محمودی و محمد […]

به گزارش سلام پاوه : اعضای شورای اجرایی جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه روز دوشنبه 16 دی 1392 با عادل شفیعی مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در محل جمعیت دیدار نمودند.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : در این دیدار محمد ابراهیمی ، اردلان حاتمی ، جهانبخش ولدبیگی ، هدایت محمودی و محمد مهدی امینی مشکلات ، نارسائیها و کمبودهای جمعیت هلال احمر عادل شفیعیپاوه و نیز انتظارات امدادگران و داوطلبان شهرستان را به سمع و نظر وی رساندند.

تسریع در ساخت و ساز  ساختمان جدیدالاحداث هلال احمر پاوه ، پیگیری ایجاد پایگاه امدادی ملاندر ، احداث جایگاه های پد هوایی به منظور استفاده بهینه از خدمات هوایی در مواقع ضروری در بخشهای مرکزی ، نوسود و نودشه و باینگان ، تعیین و تسطح مکان هایی جهت احداث اردوگاه های موقت در مواقع بحرانی و حمایت از امدادگران و داوطلبان شهرستان در مواقع گوناگون از جمله مواردی بودند که در این دیدار دو ساعته مورد تاکید قرار گرفتند.

2 پاسخ برای “دیدار اعضای شورای اجرایی هلال احمر پاوه با مدیر عامل جمعیت استان

  • نجات گر در تاریخ تیر 14, 1393 گفت:

    دست تون درد نکنه ولی به نظرم آقای شفیعی دست از پاوه شسته دیگه کاری به پاوه نداره شماهم خودتون رو خسته نکنید

  • امدادگر در تاریخ دی 19, 1392 گفت:

    دستتون درد نکنه آقایان