ج 31 فروردین 1403 ساعت 23:07

رتبه اول شهرستان پاوه در سطح استان از نظر پرداخت بدهي هاي كارفرمايان

رتبه اول شهرستان پاوه در سطح استان از نظر پرداخت بدهي هاي كارفرمايان

به گزارش سلام پاوه : رئيس سازمان تامين اجتماعي شهرستان پاوه:شهرستان پاوه با 58 درصد استقبال مردم در مقايسه با ميزان 14 درصد استقبال مردم در كرمانشاه ، رتبه اول ر به خود اختصاص داده است. به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزارماسوله : فريدون نوري در مصاحبه با خبرنگار هزار ماسوله با […]

به گزارش سلام پاوه : رئيس سازمان تامين اجتماعي شهرستان پاوه:شهرستان پاوه با 58 درصد استقبال مردم در مقايسه با ميزان 14 درصد استقبال مردم در كرمانشاه ، رتبه اول ر به خود اختصاص داده است.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از هزارماسوله : فريدون نوري در مصاحبه با خبرنگار هزار ماسوله با اشاره به مهلت بخشودگي جرايم كارفرمايان تا 19 دي ماه اظهار داشت:اين نوریزمان طرح بخشودگي پيمانكاران به هيچ عنوان تمديد نخواهد شد.

وي افزود: اين طرح مختص كارگاههاي صنعتي، صنفي ، كشاورزي و پيمانكاران است و سازمان ها و بخش هاي دولتي را شامل نمي شود.

وي گفت: كل بدهي كارگاههاي مشمول اين طرح در استان 18475 كارگاه است و بالغ بر 43 ميليارد تومان بدهكار مي باشند و در شهرستان پاوه با 126 كارگاه 107 ميليون تومان بدهكار هستند كه شهرستان پاوه از نظر وصول مبلغ بدهكاري كارگاههاي بدهكار به سازمان تامين اجتماعي ، با 58 درصد استقبال مردم در مقايسه با ميزان 14 درصد استقبال مردم در كرمانشاه ، رتبه اول در سطح استان را به خود اختصاص داده است و اين نشان از آگاهي و اعتماد مردم به سازمان تامين اجتماعي است.

نوري با اشاره به استقبال خوب مردم در شهرستان پاوه گفت:اگر پيمانكاران تا تاريخ 19 دي نسبت به پرداخت بدهي خود اقدام نمايند از صد درصدي بخشودگي جرايم بهره مند خواهند شد.

وي افزود: با توجه به اينكه در سازمان تامين اجتماعي پاوه بالغ بر 750 پرونده كارگاهي موجود مي باشد كل كارگاههاي بدهكارِ داراي بدهي ، 40 كارگاه مي باشد كه اين هم در استان كرمانشاه از نظر كم بودن تعداد كارفرمايان بدهكار، در پايين ترين سطح بدهكاري در كرمانشاه قرار دارد.

وي در پايان گفت: اگر پيمانكاران بدهكار تا تاريخ مذكور به پرداخت بدهي خود اقدام نكنند بنا بر قانون ، سازمان تامين اجتماعي مي تواند نسبت به برداشت حساب از كارفرمايان بدهكار اقدام نمايد.