پ 06 اردیبهشت 1403 ساعت 09:27

مسئولان در انتخابات اصل بی طرفی را رعایت کنند

مسئولان در انتخابات اصل بی طرفی را رعایت کنند

به گزارش سلام پاوه : فرماندار جوانرود بر لزوم رعایت اصل بی طرفی مسئولان ادارات و دستگاه های اجرایی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد. به گزارش خبرنگار ایرنا آرش لهونی روز چهارشنبه در شورای اداری جوانرود افزود: آنچه برای ما اهمیت دارد برگزاری انتخاباتی […]

به گزارش سلام پاوه : فرماندار جوانرود بر لزوم رعایت اصل بی طرفی مسئولان ادارات و دستگاه های اجرایی در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا آرش لهونی روز چهارشنبه در شورای اداری جوانرود افزود: آنچه برای ما اهمیت دارد برگزاری انتخاباتی پرشور، باشکوه و سالم با رعایت بی آرش لهونیطرفی و امانتداری آرای مردم است.

وی اظهار داشت: وظیفه ما و دیگر مجموعه دستگاه های اجرایی شهرستان اجرای یک انتخابات سالم و به دور از هرگونه جانبداری با حضور حداکثری مردم است.

لهونی تاکید کرد: در انتخابات هفتم اسفند امسال که به نام سال دولت و ملت همدلی و همزبانی مزین است مردم همیشه در صحنه جوانرود یک نمایش بزرگ به منصه ظهور خواهند گذاشت.

فرماندار جوانرود خاطرنشان کرد: مردم همیشه در صحنه این شهرستان در انتخابات گذشته مشارکت بالایی داشتند و در انتخابات این دوره نیز بیش از گذشته حضور خواهند یافت.

وی یادآور شد:69 صندوق اخذ رای برای جمع آوری آرای مردم جوانرود در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری پیش بینی شده است.

شهرستان جوانرود به همراه شهرستان های پاوه، روانسر و ثلاث باباجانی دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

شهرستان جوانرود با 74 هزار نفر جمعیت در 86 کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

یک پاسخ برای “مسئولان در انتخابات اصل بی طرفی را رعایت کنند

  • خداترس در تاریخ دی 24, 1394 گفت:

    دورقبل شهاب نادری باآرای زیادی منوچهری راشکست میدادامامتاسفانه ورق برگشت