ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 02:00

مسیر روستای هجیج بازگشایی شد

مسیر روستای هجیج بازگشایی شد

به گزارش سلام پاوه :  مدیر راه و شهرسازی شهرستان پاوه گفت: مسیر روستای هجیج  که به‌دلیل ریزش کوه مسدود شده بود امروز بعد الظهر بازگشایی شد. ابراهیم شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه ، با اشاره به ریزش کوه در این مسیر دو روز گذشته گفت: بارندگی‌های اخیر سبب سست‌شدن و ریزش سنگین […]

به گزارش سلام پاوه :  مدیر راه و شهرسازی شهرستان پاوه گفت: مسیر روستای هجیج  که به‌دلیل ریزش کوه مسدود شده بود امروز بعد الظهر بازگشایی شد.

ابراهیم شهریاری در گفت‌وگو با خبرنگار سلام پاوه ، با اشاره به ریزش کوه در این مسیر دو روز گذشته گفت: بارندگی‌های اخیر سبب سست‌شدن و ریزش سنگین کوه در مسیر روستای هجیج شد و این مسیر را مسدود کرد.جاده هجیج

وی با بیان اینکه به محض دریافت خبر ریزش کوه در این مسیر اکیپ های اداره راه و شهرسازی در محل حاضر شدند و پس از عملیات بازگشایی خوشبختانه بعد الظهر دیروز این مسیر باز شد.

ابراهیم شهریاری ادامه داد و افزود :در بارندگی‌های امسال 12 مورد ریزش کوه گزارش شده است که این ریزشها در مناطقی از جمله نودشه، باینگان و هجیج  رخ داده که در اسرع وقت نیز بازگشایی صورت گرفته است.

شهریاری به حذف نقاط پرحادثه شهرستان پاوه اشاره کرد و گفت: کل نقاط پرحادثه این شهرستان 28 نقطه است و حذف سه نقطه که در راههای اصلی و فرعی قرار دارند با اعتبار 13 میلیارد ریالی تا پایان امسال انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه بیشتر نقاط پرحادثه در راه‌های روستایی شهرستان پاوه قرار دارد، اظهار داشت: برای حذف نقاط پرحادثه این شهرستان 240 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

شهریاری با اشاره به اینکه احتمال ریزش کوه در شرایط کنونی دور از انتظار نیست، افزود: برای جلوگیری از برزو هر گونه حادثه رانندگان از پارک خودروی خود در حاشیه راهها خودداری کنند و از همراه داشتن زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی در این فصل از سال نیز اطمینان یابند.

3 پاسخ برای “مسیر روستای هجیج بازگشایی شد

  • ناشناس در تاریخ دی 23, 1394 گفت:

    مسیر پاوه کرمانشاه واقعا تاسف بار است ، باریک و پر از دست انداز این جاده سی سال پیش است نه الان با این حجم تردد البته جاده ورویس و اون مسیر هم باز متاسفانه پر از موج و ترک است انشالله کی درست بشود

  • ناصر یوسفی نژاد در تاریخ دی 23, 1394 گفت:

    عرض سلام وادب
    مسیر هفت کشان نودشه پشت روستای هجیج رانش کرده وکاملا مسدوده به طوری که ارتفاع ریزش تا نزدیکی سیمهای برق بالا آمده ودر صورت تردد بر روی سنگ ها خطر برق گرفتگی وجود دارد خواهشمنداست به لحاظ وقوع خطرات جانی به طور جدی پیگیری فرمایید

  • ناشناس در تاریخ دی 23, 1394 گفت:

    جناب شهریاری دست اندازهای روستای درهبیان را دریاب…..
    جاده پر دست انداز و بی کیفیت شمشیر پاوه را دریاب…………………
    به اداره راه روانسر و کرمانشاه وضعیت تاسف بار دست اندازهای طول جاده و سنگربندی و خاکریزهای مصنوعی درون روستای کانی شریف را تذکر بده.
    کلافه شدیم….. هزینه جلوبندی و استهلاک مان با این خودروهای وطنی جیبهایمان را خالی کرده……….