ج 10 فروردین 1403 ساعت 19:06

دستگیری 12 نفر از متجاوزان به محیط زیست در پاوه

دستگیری 12 نفر از متجاوزان به محیط زیست در پاوه

به گزارش سلام پاوه:مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از دستگیری باند 12 نفر از شکارچیان غیر مجاز در شهرستان پاوه خبر داد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه، طی چندین ماه پیگیری و تحقیقات محرمانه به‌عمل آمده توسط پرسنل یگان حفاظت محیط زیست استان و شهرستان پاوه باندی متشکل از 12 نفر شکارچی غیرمجاز در […]

به گزارش سلام پاوه:مدیرکل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه از دستگیری باند 12 نفر از شکارچیان غیر مجاز در شهرستان پاوه خبر داد.

مهندس کاظمی

به گزارش خبرنگار سلام پاوه، طی چندین ماه پیگیری و تحقیقات محرمانه به‌عمل آمده توسط پرسنل یگان حفاظت محیط زیست استان و شهرستان پاوه باندی متشکل از 12 نفر شکارچی غیرمجاز در پاوه دستگیر شدند.

مدیرکل حفاظت از محیط زیست استان کرمانشاه اظهار کرد: منزل سرکرده باند توسط مأموران یگان حفاظت و با همراهی مأموران نیروی انتظامی بازرسی شد که در پی آن چندین لاشه تاکسیدرمی شده گونه کل وحشی و 6 قبضه اسلحه کشف و ضبط شد.

غلام‌حسین کاظمی افزود: تصاویر و فیلم‌های ویدئویی نیز از شکارچیان مذکور کشف و ضبط گردید که اثبات اعمال غیرمجاز در موضوع شکار گونه‌های جانوری بود.

وی گفت: تصاویر تعداد 12 نفر از متخلفان که در چندین مرحله اقدام به شکار غیرمجاز گونه‌های حیات وحش کرده بودند شناسایی و پرونده شکار غیرمجاز 15 رأس کل وحشی، یک قلاده گرگ و یک قطعه کبک وحشی برای متخلفان تشکیل و تحویل مراجع قضایی شد.

 

کاظمی از عموم مردم خواست ضمن حفاظت و حراست از مواهب الهی که یک وظیفه شرعی و قانونی است، هرگونه تخلف زیست‌محیطی را گزارش کنند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد جدی و قانونی به عمل آید.

 

شایان ذکر است بنا بر اخبار واصله بنظر می رسد تعداد این شکارچیان غیر مجاز روبه افزایش است و مدارک جدیدی مبنی بر اینکه 7 شکارچی غیر مجاز در این جنایات محیط زیستی نقش داشته اند بدست اماده است که در صورت اطلاع دقیق تر خبر از این پایگاه خبری تحلیلی منتشر می شود.

 

 

12 پاسخ برای “دستگیری 12 نفر از متجاوزان به محیط زیست در پاوه

  • ناشناس در تاریخ بهمن 25, 1394 گفت:

    پرونده با سفارش و پادرمیانی نمیشه بیخالش شوند خواهشا جلوی تن فروشی خانمای بعیضا ک خودشون خوب میدانن کیا هستن. جلوشو بگیر لچ بلاس

  • شهروند در تاریخ دی 23, 1394 گفت:

    امروز 25 دی 94 مشغول پیاده روی بودم در جاده روب روی روستای گلال صدای خواندن کبک را شنیدم خیلی دلنشین بود حدود ساعت دو و ربع ، 10 دقیقه از خود نمایی کبک نگون بخت نگذشته که صیادی به او شلیک کرد و صدایش برای همیشه خاموش شد

  • ناشناس در تاریخ دی 23, 1394 گفت:

    دوستان عزیز کاش این حساسیت رو برای فروشندگان مواد مخدر هم میداشتیم تا جوانان منطقه این جوری بدبخت نمیشدن نه واسه گراز اشک …

  • ناشناس در تاریخ دی 23, 1394 گفت:

    بعید میدونم کاری بتونن بکنن

  • دوستدار محيط زيست در تاریخ دی 23, 1394 گفت:

    با سپاس فراوان و دست مريزاد به مسئولان مربوطه اميد است كه اين شكارچيان به سزاي اعمال خود برسند تا درس عبرتي شود براي ساير شكارچيان غير مجاز.

  • ناشناس در تاریخ دی 22, 1394 گفت:

    سلام اصلا نه به داره نه بباره چرا اصلا بزرگش میگن یمن اینا همه حرف چرتکه که زده شده تو سایت بز ترین دادگاه رای بده ن سلام پاوه

  • که شوان در تاریخ دی 22, 1394 گفت:

    لطفا اسامی انها را برای مردم فاش کنید طبق شنیده ها میگن ازمسولین هم هستند

  • ناشناس در تاریخ دی 22, 1394 گفت:

    سلام به قول معروف شاهنامه اخرش خوب است.

  • شکار در تاریخ دی 22, 1394 گفت:

    شک نکنید هیچ اتفاقی نمیفته ما هرروز این عزیزان شکار چی رو می بینیم که دارند با زحمت فراوان شکار می کنند …………. با یک مختصر جریمه نقدی همه چیز حل میشه ان شاء الله

  • ناشناس در تاریخ دی 22, 1394 گفت:

    ضمن تقدیر از دست اندر کاران محیط زیست ، امید است با نظارت بیشتر از گونه های کم یاب جانوری در اورامان بیشتر مراقبت گردد، وکسانی که اقدام به این امر نموده اندبه سزای خود برسند.

  • حیدر در تاریخ دی 22, 1394 گفت:

    گمان نیکم فلانی!

  • ناشناس در تاریخ دی 22, 1394 گفت:

    خواهشمند است برخورد شود وپرونده با سفارش وپادرمیانی خاتمه پیدا نکند