ج 10 فروردین 1403 ساعت 02:37

راه ارتباطی 18 روستا شهرستان پاوه مسدود شد/ بارش یک متری برف در ارتفاعات

راه ارتباطی 18 روستا شهرستان پاوه مسدود شد/ بارش یک متری برف در ارتفاعات

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره راه و شهر سازی شهرستان پاوه اعلام کرد: با بارش برف امروز بعدالظهر راههای ارتباطی 18روستای این شهرستان مسدود شده است. ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد: در پی بارش باران و برف در 24 ساعت گذشته 70میلیمتر بارش باران را در 24 ساعت گذشته […]

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره راه و شهر سازی شهرستان پاوه اعلام کرد: با بارش برف امروز بعدالظهر راههای ارتباطی 18روستای این شهرستان مسدود شده است.ابراهیم-شهریاری

ابراهیم شهریاری در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد: در پی بارش باران و برف در 24 ساعت گذشته 70میلیمتر بارش باران را در 24 ساعت گذشته در شهرستان داشته ایم که تعدا 18 روستا تاکنون مسدود شده اند که بیشتر مربوط به بخش باینگان و روستاهای هانی گرمله و دزاور می باشند که با تلاش عوامل راهداری انشاالله تا فردا سعی خواهیم کرد که این رههای مواصلاتی را باز کنیم.

وی افزود:از ابتدای مهر امسال تاکنون 676 میلیمتر بارش داشته ایم.همچنین بارش برف امروز در داخل شهر 20سانتی متر،در سریاس35 و در سه راهی شهداء1 متر گزارش شده است.

شهریاری در ادامه افزود:به شهروندان گرامی توصیه می شود که در مسیر های مواصلاتی حتما زنجیر چرخ و و تجهیزات خودرو خود را بازدید کنند و اصول و موازین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

این گزارش در حالی است که در محور  پاوه به روانسر نیز مشکلات فروانی برای خودروها و مسافرین انها به وجود آمده است که در این باره یکی از شهروندان به خبرنگار سلام پاوه گفت : متاسفانه در این مسیر که در محدوده کاری اداره راه و شهرسازی شهرستان روانسر است هیچگونه نیروی از این اداره روئیت نشد و عدم این حضور باعث بوجود آمدن مشکلات فروانی برای خودروهای این مسیر شده بود.

عکس : فرزاد بیگامیری

بارش برف

یک پاسخ برای “راه ارتباطی 18 روستا شهرستان پاوه مسدود شد/ بارش یک متری برف در ارتفاعات

  • نازیلا در تاریخ دی 19, 1394 گفت:

    خدایش یه گوشی نبود 4 تا عکس بزارین. آخه ما دور از وطنیم