ج 10 فروردین 1403 ساعت 13:35

لزوم حضور در انتخابات…

لزوم حضور در انتخابات…

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : انتخابات یک مارتن نفس گیر در مسیر تعیین سرنوشت یک ملت است . انتخابات مکانیرم اعمال اراده مردم در تعیین مسیر توسعه و ساختن کشور بوده و مردم بوسیله انتخابات می توانند با تعیین وکیل خود در سطح کلان مملکت وبه تبع در تصمیم سازیها و تصمیم گیریهای کلان […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : انتخابات یک مارتن نفس گیر در مسیر تعیین سرنوشت یک ملت است . انتخابات مکانیرم اعمال اراده مردم در تعیین مسیر توسعه و ساختن کشور بوده و مردم بوسیله انتخابات می توانند با تعیین وکیل خود در سطح کلان مملکت وبه تبع در تصمیم سازیها و تصمیم گیریهای کلان کشور شرکت و سهیم باشند .انتخابات مجلس دهم
اهمیت انتخابات و اهمیت حضور پر رنگ در آن تحت هر شرایطی لازم و ضروری بوده و مردم با مشارکت بالای خود و با انتخابی آگاهانه و عاقلانه مبتنی بر تحلیل منطقی شرایط ؛ می توانند شگفتی ساز این ماراتن باشند .
حضور مردم در پای صندوقهای رای را باید نشانه حرکت رو به جلو جامعه به سمت رشد و بالندگی دانست .
مشارکت در انتخابات را می توان به مثابه خانه تکانی سیاسی هم فرض کرد چراکه عملکرد سیاسی یک نفر یا یک تیم را که در گذشته سکاندار امورات بوده اند را می توان بررسی و نقد سازنده کرد و با ارائه تحلیل درست و منطقی از آن به یک جمع بندی و تصمیم گیری نو رسید .

این فرایند را می توان همان خانه تکانی سیاسی دانست که می تواند یک ارتقاء سیاسی ؛ اجتماعی ؛ فرهنگی را در پی داشته باشد که قطعا در رشد اقتصادی هم موثر خواهد بود.
تحلیل درست و منطقی از انتخابات و انتخاب شوندگان لازمه یک انتخاب صحیح ؛ آگاهانه و اصلح است .این مهم بدست نمی آید مگر با آگاه شدن و آگاهی بخشی به جامعه در راستای تحقق برگزاری انتخاباتی مردمی و پرشور که مورد تاکید رهبر معظم انقلاب و دکتر روحانی رئیس جمهور محترم بوده و هست .

چراکه با عدم حضور پررنگ مردم در انتخابات در واقع فرصت را به فرصت طلبانی می دهیم که چه بسا در مقام نمایندگی مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی نباشند.

پس حضور ما تحت هر شرایطی به جهت ساختن هر چه بهتر و بیشتر ایران اسلامی لازم و ضروری می باشد. در این پروسه شهرستان پاوه و اورامانات بیش از هر نقطه ای دیگر از کشور اسلامی مان نیازمند داشتن یک وکیل یا نماینده قوی است . ما مشکلات فروانی داریم و حضور پرقدرت در انتخابات و و انتخاب گزینه ای اصلح و دلسوز و کاربلد می تواند حلال بسیاری از مشکلات باشد .

یک پاسخ برای “لزوم حضور در انتخابات…

  • على در تاریخ تیر 31, 1396 گفت:

    باسلام خدمت هم وطنان عزیز من داروى قندخون از آقاى سلیمانى گرفتم متاسفانه هیچ تاثیرى دربهبود قندخون نداشت گول تبلیغات نخورید سیصد هزارهم پول گرفت