پ 09 فروردین 1403 ساعت 11:44

اهدای 12 هزار لباس به نیازمندان پاوه …

اهدای 12 هزار لباس به نیازمندان پاوه …

به گزارش سلام پاوه : پس از راه‌اندازی کمپین مردمی دیوار مهربانی از جمعه تا جمعه در پاوه با شعار «نیاز نداری بذار، نیاز داری بردار» بیش از ۱۲ هزار دست لباس‌ بین نیازمندان در شهرستان پاوه توزیع شد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : دیوار مهربانی سخن از کمالات والای انسانی مردمانی است که […]

به گزارش سلام پاوه : پس از راه‌اندازی کمپین مردمی دیوار مهربانی از جمعه تا جمعه در پاوه با شعار «نیاز نداری بذار، نیاز داری بردار» بیش از ۱۲ هزار دست لباس‌ بین نیازمندان در شهرستان پاوه توزیع شد.دیوار مهربانی

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : دیوار مهربانی سخن از کمالات والای انسانی مردمانی است که در درس معرفت و مهارت زندگی با نمره قابل قبولی پذیرفته شده اند، مردمانی که درهمه حال شایستگی خود را به اثبات رسانده اند.

دیوارمهربانی در پاوه متفاوت با مناطق مختلف و با بهترین شیوه و اسلوب با سرانجامی مطلوب به اتمام رسید، جمعه تا جمعه شاهد تحقق شعار مهرورزی و مهربانی مردم دیار اهورایی هورامان بود.

دیواری که قریب ۱۵ هزار قلم هدایای مردمی را درخود جای داد تا با عشقی زایدالوصف تقدیم عزیزانی گردد که پاسخگوی محبت های موجود باشند. دراین میان بالغ بر ۱۲۵۰۰ قلم کالا بین نیازمندان توزیع گردید و مابقی نیز مقرر است با هماهنگی یکی از کمپین های مردمی مناطق اورامانات به نقطه ای دیگر فرستادشود تا انوار محبت مردمان این دیار، دیگر مناطق اورامانات را درنوردد.

کمپین مردمی دیوار مهربانی پاوه بدون ذکرنام و بطورعام در پیامی برگرفته از اعماق وجود از بذل محبت های موجود تجلیل و تمجیدها نمود و برای مردمان سرفراز دیارمان به شرح ذیل آرزوی سربلندی و سعادت روزافزون نمود.

به نام خداوند نیکوسرشت               که او درجهان بذرنیکی بکشت

تشکر از ملتی فهیم و شعور مدار

تأثیرگزاری را به یقیین نمی توان در جویبار جمله جاری و یا در نوشته ای ساری نمود. در برابر ابراز احساسات پاک وتبلور دگرخواهی و تکافل اجتماعی شما شهروندان عزیز شهرستان پاوه تنها باید خداوند سبحان را ثنا گفت و بر نعمت زنده بودن و زندگی کردن درمیان این جمع افتخار کرد.

سعی و تلاش چند روزه اخیر شما همشهریان خوب پندار و نکو رفتار را در اهمیت به دیوار مهربانی به یکدیگر تبریک و تهنیت می گوئیم. تنها می گوئیم که به یاری پروردگار و پشت گرمی به آموزه های دینی و ملی خویش خوب درخشیدید و چشم ها را خیره خود کردید.

قدم هایتان در مسیر افزایش همدلی و مشارکت برای هم افزایی چونان همیشه تاریخ سرشاز ازشکوه این بوم وبر اهورایی پرتوان باد. شادی و شادابی سلامت وسرزندگی میهمان خود وخانواده های محترمتان باد .ان شاءالله

کمپین مردمی دیوار مهربانی پاوه