ج 10 فروردین 1403 ساعت 00:16

موج آنفلوانزا کماکان در کرمانشاه وجود دارد

موج آنفلوانزا کماکان در کرمانشاه وجود دارد

به گزارش سلام پاوه : رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه اعلام کرد که موج آنفولانزای نوع ‘ان وان – اچ وان’ کماکان در کرمانشاه وجود دارد. ابراهیم شکیبا روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه آنفلوانزا در استان کرمانشاه کنترل شده و تاکنون مورد فوتی بر اثر آن گزارش نشده است. […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه اعلام کرد که موج آنفولانزای نوع ‘ان وان – اچ وان’ کماکان در کرمانشاه وجود دارد.

ابراهیم شکیبا روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: خوشبختانه آنفلوانزا در استان کرمانشاه کنترل شده و تاکنون مورد فوتی بر اثر آن گزارش نشده است.آنفولانزا

وی افزود: شدت این بیماری در افراد سه تا چهار روز است و در صورت انجام مراقبت های پزشکی بهبود پیدا می کنند.

رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه با بیان اینکه این بیماری برای افراد حساس خطرناک است، گفت: کودکان، افراد مسن و کسانی که دارای بیماری های قلبی، تنفسی و دیابت هستند باید بیشتر از دیگران از خود مراقبت کنند.

شکیبا اظهار داشت: در صورتی که مردم موارد بهداشتی را رعایت کنند از شیوع بیماری جلوگیری خواهد شد.

وی ادامه داد: رعایت آداب تنفسی، خودداری کردن از روبوسی و دست دادن بیماران با افراد سالم، استراحت بیماران در منزل و اجتناب از حضور در اماکن شلوغ از جمله موارد ضروری در کنترل این بیماری است.

رئیس مرکز بهداشت استان کرمانشاه افزود: این بیماری می تواند برای زنان باردار سالمندان، کودکان، بیماران قلبی و تنفسی خطرناک باشد.

یک پاسخ برای “موج آنفلوانزا کماکان در کرمانشاه وجود دارد

  • شهروند در تاریخ دی 18, 1394 گفت:

    متاسفانه ویروس آنفلوانزای امسال بسیار مقاوم و در برابر دارو و انتی بیوتیک مقاومت بالایی نشان میدهد،
    من خودم گرفتار شدم و بیست روز طول کشید تا نجات پیدا کردم
    مواظب خودتون باشین لیمو شیرین زیاد بخورید چون واقعا پیشگیری میکنه