ج 10 فروردین 1403 ساعت 10:32

دعوت به همکاری مشاور مالي و بيمه اي شركت بيمه سامان

دعوت به همکاری مشاور مالي و بيمه اي شركت بيمه سامان

همکاری با ما   دعوت به همکاری مشاور مالي و بيمه اي شركت بيمه سامان     در آغاز همکاری، آموزش های تخصصی لازم بطور کامل ارائه شده و نیاز ضروری به سابقه کاری و تجربه ندارد. این شغل، کاملا مستقل با درآمدی مناسب بصورت کارمزد است. داشتن اعتماد به نفس بالا، اشتیاق، انگیزه، علاقه، صبر و […]

همکاری با ما

  دعوت به همکاری مشاور مالي و بيمه اي شركت بيمه سامان

    در آغاز همکاری، آموزش های تخصصی لازم بطور کامل ارائه شده و نیاز ضروری به سابقه کاری و تجربه ندارد. این شغل، کاملا مستقل با درآمدی مناسب بصورت بیمه سامانکارمزد است. داشتن اعتماد به نفس بالا، اشتیاق، انگیزه، علاقه، صبر و پشتکار  راز موفقیت و کسب درآمدهای بسیار چشمگیر و مناسب در این حرفه می باشد.

شاخصه هايي كه شما بايد داشته باشيد :

صداقت – نظم- مسئوليت پذيري – پشتكار بالا –روابط عمومي خوب( راحت با مردم ارتباط برقرار كردن) اعتبار اجتماعي –آينده نگري – اعتماد به نفس.

لازم به ذكر است در صورتيكه شخص متقاضي هر كدام از شاخصه هاي فوق را نداشته باشد يا ضعيف باشد به همان نسبت در كار با مشكل مواجه خواهد شد و قرار داد ايشان تمديد نخواهد شد ؛  لذا بهتر است با خودمان رو راست باشيم.

شغل ما: كارشناس و مشاوره بيمه اي و مالي به كل مردم جامعه

وظيفه ما: اشاعه فرهنگ بيمه ای  و كمك به كاهش استرس و نگرانيهاي هموطنان عزيز در جهت آينده نگري

صنعت بيمه : قوي ترين ،پردرآمدترين و پولسازترين صنعت دنيا

مزاياي شغل : فرهنگ سازي –فردي مفيد براي جامعه- جايگاه شغلي خوب- پرستيژ كاري- درآمد خوب (ميزان درآمد به توانايي و پشتكار خودمان بستگي داشته و هيچ سقفي ندارد) –متخصص در شغل خود- رئيس خود بودن-  آزادي عمل در زمان فعاليت- پشتيباني قوي شركت اتيه سازان- انتخاب مشتري به اختيار شماست –امنيت شغلي بالا – آزادي شغلي –امكان پيشرفت و ارتقاء شغلي – سابقه كار و ….

فرصتی استثنائی برای کسانی که می خواهند کاری مستقل آغاز نمایند، کسانی که علاقه مند به درآمد زایی بر اساس توانمندی خویش هستند،افرادی که می خواهند برای رشد و رسیدن به اهداف خود، برای خویش کار کنند، نه برای دیگران، کسانی که خود را لایق درآمدزایی می دانند، نه حقوق ثابت، و

اساس كار بر پايه آموزشهاي جامع و علمي بوده و از پشتيباني خيلي خوبي برخوردار خواهيد شد.

روند اعطای  كد كارشناسي  و مدیریت فروش :

الف) اخذ درخواست کتبی از متقاضیان (ثبت رزومه).

ب  )  پس از مصاحبه مدیر امور نمایندگان با متقاضی، حالت زیر به وجود می آید:

جایگاه اجتماعی این شغل در چه حدی است؟

متاسفانه در ایران، بازاریابی و فروش با کلمه ویزیتوری مترادف شده است، در حالیکه نمایندگان فروش بیمه، مشاورانی هستند که در زمینه چگونگی مدیریت ریسک خطرات در حال و آینده، در راستای رفاه عمومی، هدایتگر هستند. لذا این نمایندگان در نزد مردم از جایگاه معتبری برخوردارند و مردم آنها را به چشم یک ویزیتور نمی نگرند. این درحالیست که در شبکه فروش ما در متن فعالیت های خود جایی برای ویزیتوری ندارند و در جهت حفظ شان اجتماعی نمایندگان خود کوشا می باشند به طوریکه بستر لازم را برای نمایندگان مهیا می کنند تا آنها بتوانند در جایگاه مشاور بیمه ای، رسالت خود را به درستی انجام دهند و در نزد مردم جایگاهی معتبر داشته باشند.

در تمام دنیا و همینطور در ایران، مردم مشاورانی در زمینه های بیمه، سرمایه گذاری، تحصیل، ازدواج، خانواده، کسب و کار و درمان در اختیار دارند. نمایندگان نیز در جایگاه مشاوران بیمه ای، به مردم خدمت می کنند و به همین دلیل از جایگاهی ویژه در جامعه برخوردار هستند.

کار بیمه پوشش دادن خطراتی است که افراد با آنها مواجه می شوند، اما از آنجایی که برخی از خطرات می توانند شیرازه یک خانواده و جامعه را از هم جدا کنند، لذا نمایندگانی که در حوزه بیمه زندگی و تشکیل سرمایه فعالیت می کنند، به جامعه خویش خدمتی بزرگ می نمایند، زیرا خانواده و در نهایت جامعه را از خطراتی نظیر کاهش ارزش پول در اثر تورم، هزینه های سر سام آور درمان بیماری های خاص و صعب العلاج، آتیه خانواده به لحاظ مادی بعد از قید حیات و یا فوت سرپرست خانواده، فقر، اعتیاد، بزهکاری و… نجات می دهند؛ همچنین راه را برای تامین آتیه فرزندان، درآمد بازنشستگی، درآمد از کار افتادگی و در آمد دوران بیکاری هموار می کنند و این خدمت بزرگ، مناسب ترین دلیل در جهت افزایش شان اجتماعی و اعتبارنمایندگان فروش بیمه های اندوخته ساز(آئین نامه 54) نزد مردم و جامعه می باشد
نمایندگان فروش بیمه ، جدا از اینکه جان شخصی را نجات می دهند، خانواده ها و در نتیجه جامعه را نیز نجات می دهند.

تفاوت تجارت فوق با تجارت های دیگر در چیست؟

در کسب و کارهای دیگر، صاحب تجارت هزینه های زیادی را صرف اجاره محل کار، خرید ملزومات اداری، تبلیغات، حقوق کارمندان و… می کند و اگر بعد از مدتی به علت عدم سابقه و تجربه کافی، درآمدی مقبول نداشته باشد، فقط هزینه کرده و در نهایت ورشکست می شود، در صورتی که در ، شخص پس از تکمیل مدارک شناسایی و گذراندن دوره آموزشی تخصصی، در دفتر سرپرستی این مرکز کسب و کار خویش را آغازمی نماید. به علت آنکه نماینده از تجارب و سوابق مفید نمایندگان فروش و بازاریابان موفق استفاده می کند، لازم نیست برای کسب تجربه در این صنعت هزینه کند و زمان را که مهمترین سرمایه است، تلف نماید.

  درآمدزایی به چه میزان است؟

میزان درآمدزایی در این کار، مثل تمامی کارهای مشابه، بستگی به توانایی، مهارت، تجارب، زمان و انرژی هر شخصی دارد. مهمترین آیتم در این قسمت دانش و آموزشی است توسط سرپرستان و پشتیبان های فروش به شما منتقل می گردد و با در اختیار قرار دادن تجارب خویش، مسیر را برای کار شما هموار می کنند.

هرگز در راهي كه اصل سرمايه به خطر بيفتد سرمايه گذاري نكنيد.

بيمه زندگي و سرمايه‌گذاري سامان اين امكان را براي ما فراهم آورده است كه با پس‌انداز مبالغ اندك، ضمن استفاده از پوشش‌هاي بيمه‌اي و كاهش تبعات سنگين حوادث و اتفاقات ناگوار زندگي، امكان سرمايه‌گذاري با سود روز شمار و مركب براي حق‌بيمه‌هاي پرداختي ما فراهم  گردد تا بدين ترتيب ، سرمايه‌اي مطمئن و مناسب براي استفاده آني و آتي خود و يا ديگر اعضاي خانواده فراهم گردد.

یک راه حل ساده!

شما میتونید با يك برنامه ريزي اصولي ، از مبلغی که روزانه یا ماهیانه درآمد کسب می کنید، بخشی که معمولا نیاز ندارید یا صرف هزینه های غیر ضروری می کنید را به بیمه زندگي و تشکیل سرمایه خود اختصاص دهيد و در عوض خیالتون راحت باشه که پول شما به طور منظم براتون سرمایه گذاری میشه (در حسابي به نام خودتون). مهم تر اینکه اگه خدای نکرده زندگی دگرگون بشه و اتفاق ناگواری مثل فوت، نقص عضو، ازکار افتادگی و یا بیماری های خاص بیفته، بیمه سامان وارد عمل میشه و تمام نيازهاي مورد درخواست ما را پوشش ميدهد .

«بیمه زندگي و تشکیل سرمایه سامان»(طرح آتيه سازان)

بخش اول: اندوخته صندوق (سرمايه گذاري)

با پس انداز مبلغی به انتخاب خود و در حسابي به نام خود نزد بیمه سامان از مزاياي متعددي يرخوردار مي شويم که بخش اعظم سپرده براي ما سرمايه گذاري شده (با بالاترين سود روز شمار و مركب ) و بخش كوچكي از آن نيز بابت هزینه پوشش های بیمه ای كه شرح آنها در بخش دوم آمده است كسر مي گردد (در صورت انتخاب هر كدام از پوشش هاي فوق به دلخواه). مبالغ این سودها به اندوخته صندوق اضافه شده و سالهای بعد با جمع این مبالغ و حق بیمه های سال های بعد سرمایه گذاری شده و باعث میشه که به این اندوخته ها اصطلاحا سود مرکب تعلق بگیرد و این اندوخته ها به صورت تصاعدی اضافه بشوند.

خوب حالا با این مبلغ اندوخته صندوق چه کار میشه کرد؟

از ابتدای سال دوم به بعد میشه بين 90 تا 96 درصد از مبلغ اندوخته صندوق برداشت کرد. اگر هم نخواستیم برداشت کنیم، قابلیت این را دارد که به اندازه ۹۰ درصد اندوخته صندوق از بیمه سامان وام دریافت کنیم.(بدون نياز به ضامن و …). همچنين مي توانيم از سال دهم اندوخته صندوق را به صورت مستمري دريافت كنيم. ( يا خود را بازنشسته كنيم يا همچنان كه حق بيمه ساليانه خود را پرداخت مي كنيم مستمري هم بگيريم).
اگر به اندوخته صندوق خود دست نزنیم میتونیم در پایان مدت، اندوخته صندوق و سودهاي آن را (كه نسبت به جمع حق بيمه هاي پرداختي چند برابر شده است) به صورت یکجا دریافت کنیم یا اینکه با بیمه سامان توافق کرده و مبلغ اندوخته را به صورت مستمری دریافت کنیم.
این امکان هم برای ما فراهم هست که برای مقابله با نرخ تورم ، سالانه درصدی را اضافه تر پرداخت کنیم (انتخابي)که تا حدودي تورم را پوشش بدهیم. (سال به سال ميتوانيم بين 5 تا 20 درصد نسبت به سال قبل بیشتر پرداخت کنیم تا ارزش پولمان حفظ شود).

بطور مثال اگر حق بیمه ساليانه را یک میلیون تومان انتخاب كنيم و نرخ تورم ساليانه آن را نيز 15 درصد در نظر بگيريم بعد از گذشت 15 سال، فقط سرمايه ما به بيش از 200 ميليون تومان مي رسد ( به جزء سرمايه فوت) . اندوخته ای که تا اینجا

10- بیمه سامان هزینه های امراض خاص (سکته قلبی، سکته مغزی، سرطان، پیوند اعضا و جراحی قلب باز) که در طول مدت بیمه حاصل شود را تا سقف ۲۱ میلیون تومان می پردازد که حتی تا چند نوبت قابل پرداخت است.(حداكثر سقف موجود در تمام بيمه ها)

11- در صورتی که بیمه شده بر اثر حادثه ای دچار ازکارافتادگی شود بیمه سامان معادل ۱۰۰٪ سرمایه فوت را به شخص پرداخت می کند تا بتواند تاحدودی جوابگوی هزینه های شخص باشد. همچنين در اثر هر گونه از كارافتادگي (بيماري يا حادثه و…)حق بیمه شخص به مدت ۱۰ سال بر اساس آخرین مبلغ پرداختی توسط بيمه پرداخت می شود. همينطور هرسال 2 برابر آخرين حق بيمه پرداختي ساليانه به مدت 10 به عنوان مستمري به بيمه شده پرداخت مي نمايد.

12- در صورتی که با نامه معتبر پزشکی اثبات شود بیمه شده در سال پایانی عمر خود است و امیدی به معالجه وی نیست بیمه سامان ۲۵٪ از سرمایه فوت را به خود شخص پرداخت می کند و مابقی بعد از فوت بیمه شده به بازماندگان پرداخت می شود.(مختص بيمه سامان)
13- کلیه بیمه گذاران از پرداخت هرگونه مالیات سرمایه بیمه معاف هستند. و همچنين سرمايه فوق قابل مصادره شدن نيست.
14- در صورت فوت بیمه شده به صورت طبیعی سرمایه فوت به بازماندگان یا ذینفع پرداخت می گردد که در صورتی که فوت شخص بر اثر حادثه باشد چهار برابر سرمایه فوت پرداخت می شود.(بعلاوه كل اندوخته حساب شخص و سود حاصله ).

15) از زمان پر نمودن پرسشنامه تا زمان صدور بيمه نامه (حدود 20 روز) ، شخص مبلغ 5 ميليون تومان بيمه فوت حادثي مي گردد(مختص بيمه سامان)

16) پوشش از كارافتادگي جزئي مطابق آيين نامه (توضيحات كامل هنگام صدور بيمه نامه به صورت پكيج در اختيار بيمه شده قرار ميگيرد).

17- قابليت نقد شوندگی سريع و بالایی دارد هم از لحاظ نسبت و هم از لحاظ زمانی برای رفع نيازها و يا جبران تبعات اقتصادی خود و خانواده.

تا تصمیمی اتخاذ نشود، تغییری در زندگی رخ نمی دهد و این يك قانون است.

“به جرأت می‌گویم بیمه‌عمر و سرمايه گذاري یکی از بهترین دستاوردهای بشری است! اگر بیمه‌شده تنها پس از پرداخت یک قسط فوت کند، کل سرمایه بیمه‌نامه، تمام و کمال پرداخت خواهد شد. حال چه کاری را سراغ دارید که با پرداخت تنها یک مبلغ جزئی، چنین سرمایه‌ی هنگفتی را در اختیار شما قرار دهد؟ خریداران بیمه‌عمر نه‌تنها هزینه‌ای را متقبل نمی‌شوند، بلکه به‌صورت اجباری به ذخیره‌ی پول خود می‌پردازند و درعین‌حال مبلغ قابل توجهي هم به ذخیره آنها اضافه می‌شود. آنها درواقع پول را از از یک جیب خود برمی‌دارند و در جیب دیگر می‌گذارند! پس بیمه‌نامه‌عمر برای خریدار هیچگونه هزینه‌ای در بر ندارد! “دکتر مهدی فخارزاده مدیر ارشد کمپانی معظم MetLife

لازم به ذكر است بيمه مركزي جمهوري اسلامي ايران از بين تمامي شركتهاي بيمه اي ، براي كليه پرسنل خود بيمه زندگي و سرمايه گذاري سامان را انتخاب نموده است. اين انتخاب به دليل متمايز بودن بيمه سامان با توجه به دارا بودن بالاترين سود و پوششهاي كامل و منحصر به فرد آن است. تلفن بيمه مركزي : 4 – 22050001-021 و تلفن دفتر مركزي بيمه سامان : 8943-021 – 09123619665 حيدري(مدير ارشد بيمه هاي اندو خته ساز بيمه سامان و سرپرست استانهاي غربي كشور)

در صورت احراز شرایط و پذیرش از سوی مدیریت امور نمایندگان برای متقاضی پرونده تشکیل و متعاقب آن مکاتبات لازم با متقاضی و معرفی ایشان برای شرکت در دوره های آموزشی و آزمون صورت می پذیرد.

–          گذراندن دوره دانش تخصصی بیمه

–         شرکت در دوره آزمون

–          در صورت قبولی در آزمون، عقد قرارداد و شروع فعالیت
 
  مزایای اخذ

 اعطای کد رسمی از اولین روز کاری

درج سابقه رسمی شما در سطوح ملی و بین المللی

آمادگی برای دریافت مدرک بین المللی نوابغ فروش دنیا

بهره گیری از آموزش، مشاوره، پشتیبانی و تجربیات ارزنده متخصصان و فروشندگان حرفه ای و بین المللی

امکان بهره گیری از دفتر سرپرستی و امکانات آن

امکان رشد و ارتقای درجه، مرتبه و جایگاه شغلی نمایندگان در سطوح ملی و بین المللی

و اما توضیحات کامل تر در مورد شیوه کار :

شما برای انجام هر کسب و کاری، احتیاج به سرمایه، دانش، تجربه، رابطه، بازار هدف، موقعیت و فضای کاری دارید که تمامی این امکانات توسط این مجموعه برای شما در جهت کارآفرینی ایجاد شده است. در ضمن این تجارت مناسب افرادی است که از کار کردن برای دیگران خسته شده اند، مایلند برای خود و پیشرفت خود کار کنند نه برای دیگران و سازمانها. در حقیقت به دنبال آن هستند که کسب و کار خویش را بنا کنند.

همچنین مناسب افرادی است که:

فرهنگسازي و خدمت به همشهريان و هموطنان عزيز

خود را لایق شایسته ترین ها می دانند.

به دنبال کاری پرشور و هیجان هستند.

علاقه مند به استفاده از قدرت خلاقیت خود در زمینه کاری می باشند.

علاقه مند به کسب جایگاهی بین المللی در زمینه کاری خود می باشند.

و به دنبال امنیت و استقلال شغلی هستند.

چقدر مردم به  بیمه نامه نیاز دارند؟ ( تا چه حد در این فعالیت امکان پیشرفت مالی وجود دارد؟ )

هر فردی در زندگی خود از فجایع و خطراتی که ممکن است گریبانگیر وی شود می ترسد، همچون فوت، حادثه، از کار افتادگی، کمبود حقوق و درآمد در زمان بازنشستگی، هزینه درمان بیماری های صعب العلاج، عدم امنیت شغلی و درآمدی، عدم استقلال مالی، تامین نبودن فرزندان در آینده و خطر تصادفات رانندگی ، مسئولیت مدنی کارفرمایان و آتش سوزی

از آنجایی که بیمه تمام این ترس ها و خطرات را پوشش می دهد، مردم، استقبال بسیاری از انواع بیمه نامه ها  دارند و خواهند داشت و شما نیز می توانید از این فرصت عالی در جهت پیشرفت منافع مالی خود کوشا باشید.

میزان رشد بین المللی در این فعالیت ها چگونه است؟

کسانی که در حوزه فروش بیمه های زندگی در کل دنیا فعالیت می کنند، سالانه در مجمعی به نام MDRT گرد هم می آیند و از تجربیات افراد موفق در عرصه بین المللی استفاده می کنند و با داشتن مدرک سازمان به عضویت انجمن مذکور درمی آیند و به دلیل داشتن این گواهینامه معتبر بین المللی جایگاهی حرفه ای در سطوح ملی و بین المللی به دست می آورند.

جهت اقدامات بعدي مشخصات كامل خود را به سامانه 50002831922 ارسال فرمائيد يا با 09123619665 تماس خاصل فرمائيد.

**************************************************

پاره اي از مزاياي بيمه زندگي و سرمايه گذاري سامان:
فرق فقير و ثروتمند در اين است كه فقير كل درآمدخود را هزينه ميكند اما ثروتمند بخشي از درآمد خود را به دارايي تبديل ميكند

آيا تا بحال براي تامين مالي ايام بازنشستگي فكر كرده‌ايد؟ آيا مايل نيستيد علاوه بر حقوق بازنسشتگي و پاداشهاي پايان خدمت، سرمايه اي قابل توجه را به عنوان مكمل آن داشته باشيد؟ براي تامين آتيه خود و خانواده و فراهم آوردن سرمايه‌اي مناسب چه برنامه‌اي داريد؟
براي كاهش تبعات ناگوار حوادث و اتفاقات پيش بيني نشده چه برنامه‌اي داريد؟ آيا مي‌دانيد درمان بيماريهاي صعب العلاج چه مخارج سنگيني دارد؟
قطعا بارها به اين موضوعات فكر كرده‌ايد و معمولا تلاش مي‌كنيد تا با پس‌انداز مبالغ مختلف، پشتوانه مالي مناسبي براي خود و خانواده فراهم كنيد اما همواره نگران آن هستيد كه با وجود تورم ارزش پس‌اندازها كاهش خواهد يافت. براي حفظ ارزش پس‌اندازهاي خود چه راه‌حلي داريد؟
آيا تابحال فکر کردید اگر خدای نکرده برای شما اتفاقی بیفته، خانواده شما چطور امرار معاش می کنند؟
اگر اتفاقی بیفته که منجر به از کار افتادگی بشه، چطور هزینه های زندگیمون رو تامین میکنیم؟
… میدونستید که برای تمام این سوال ها یک راه حل هست؟

صحبت كرديم، در هر صورت پرداخت می شود، اگر بیمه شده سالم باشد یا خدای نکرده اتفاقی برایش افتاده باشد.

بخش دوم: پوشش های بیمه ای (توضیح با یک مثال):

اما اینجا ما یک سری پوشش های بیمه ای هم وجود دارد که با یک مثال برایتان تشریح می کنیم:
مثلاً اگر شخصی برای سال اول حق بیمه یک میلیون تومان را انتخاب کند، از همان ابتدای قرارداد ۲۵ میلیون تومان سرمایه فوت دارد (سرمايه فوت حداقل 25 برابر حق بيمه ساليانه است). به این معنی که اگر خدای نکرده بر اثر هر عاملی فوت کند، بیمه سامان ۲۵ میلیون تومان به علاوه اندوخته صندوق با احتساب كامل سودهاي آن را به شخص یا اشخاصی می دهد که به عنوان ذینفع بیمه نامه مشخص شده اند. حالا اگر شخص بر اثر حادثه اي فوت كند به جای آن، ۱۰۰ میلیون تومان بعلاوه اندوخته صندوق پرداخت می شود (100 برابر حق بيمه).
مطابق مثال فوق اگر شخصی به صورت دائم از کار افتاده شود، به مدت ۱۰ سال از پرداخت حق بیمه معاف شده و حق بیمه اش را بیمه سامان پرداخت می کند. همينطور تا 10 سال هر ساله ۲ برابر آخرين حق بیمه سالیانه خود را به صورت مستمری از بیمه سامان دریافت می کند!! (مختص بيمه سامان) . همچنين بیمه سامان معادل 100 درصد آخرين سرمايه فوت شخص را به عنوان سرمایه ازکار افتادگی به شخص پرداخت می کند.( مختص بيمه سامان)
بیمه سامان پنج بیماری را به عنوان بیماری خاص نام برده (سکته قلبی، سکته مغزی، عمل کرونر قلب باز، پیوند اعضای اصلی بدن و انواع سرطان) و در این مثال بيمه تا سقف 21 میلیون تومان به عنوان هزینه های درمانی به شخص بیمه شده پرداخت می کند.

شما عملا حساب پس اندازی با سود روز شمار و مركب برای خود افتتاح می کنید ولی از مزایای متعدد آن در حیات و ممات بهره مند میگردید.

حالا یکبار دیگه به صورت تیتر شده تعدادي از مزایای این بیمه نامه را يادآوري مي كنيم :

1- محدودیت سنی برای بیمه شدن وجود ندارد و تمام افراد زیر ۷۰ سال از بدو تولد می توانند تحت پوشش این نوع بیمه باشند.
2- داراي بالاترين سود سرمايه گذاري در بين تمامي شركتهاي بيمه اي
3- می توانید برای اینکه چند سال بعد پول دریافتی تان ارزش خود را حفظ کرده باشد سالانه مبلغی را به حق بیمه خود اضافه کنید تا تورم نیز پوشش داده شود.
4- این نوع بیمه کاملا انعطاف پذیر است و نحوه انتخاب هر آيتمي دست خودمان است و امکان تغيير همه چيز هر ساله وجود دارد.
5- در صورتی که سالی مشکل مالی شدید داشتید و قادر به پرداخت حق بیمه خود نبودید امکان پرداخت حق بیمه از محل اندوخته شما وجود دارد! همچنين نحوه پرداخت حق بيمه توسط خود شخص انتخاب مي گردد(ساليانه،6 ماهه،4ماهه،3ماهه،).
6- از سال دوم صدور بیمه نامه امکان برداشت از حساب اندوخته برای شما میسر است.

7- شما می توانید از سال دوم صدور بیمه نامه به بعد به اندازه ارزش اندوخته صندوق خود وام دریافت کنید(بدون نياز به ضامن)

8- امكان بازنشستگي بعد از 10 سال و دريافت حقوق مستمري مادام العمر

9- شما بعد از اتمام مدت بیمه می توانید اندوخته صندوق خود يكجا دريافت كرده و يا تبديل به مستمری بازنشستگی کنید

جهت اقدامات بعدي نام شهر و سن خود را به سامانه 50002831922 يا 09123619665 ارسال فرمائيد.

4 پاسخ برای “دعوت به همکاری مشاور مالي و بيمه اي شركت بيمه سامان

  • دامغان در تاریخ دی 26, 1394 گفت:

    مطلب رو بدجور پیچوندی این نشئن میده شرکت شما شرکت شفافی نیست

    • ناشناس در تاریخ بهمن 4, 1394 گفت:

      با سلام
      در صورت نياز به توضيحات بيشتر با 09123619665 تماس حاصل فرمائيد

  • ناشناس در تاریخ دی 24, 1394 گفت:

    تیزبین

    نماینده زرنگ بیمه …!
    یکدفعه مینوشتی بازاریاب بیمه عمر میخوام، این همه شرح و تفصیل دیگه واسه چیه؟؟؟!!!

  • ناشناس در تاریخ دی 24, 1394 گفت:

    با سلام
    بنده متوجه نشدم که این سایت جهت اطلاع رسانی مسائل روز شهر اعم از اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و غیره است یا محلی برای تبلیغات و معرفی مشاغل مختلف همشهریان آن هم بطور اخص شرکت بیمه …. ؟!!!
    اگر اشتباه نکنم معرفی و تبلیغ رو باید تو قسمتی از سایت که بطور جداگانه برای اون در نظر گرفته شده والبته هزینه ام داره، انجام داد. نه تو صفحه اصلی و بعنوان یه مطلب روز!!!!!!!
    میتونست بحث آگاهی رسانی باشه بصورت عمومی برای صنت بیمه.