ج 31 فروردین 1403 ساعت 12:07

جوابیه شهرداری و شورا در مورد پاره شدن بنرتبریک موفقیت تیم فوتسال بانوان پاوه

جوابیه شهرداری و شورا در مورد پاره شدن بنرتبریک موفقیت تیم فوتسال بانوان پاوه

به گزارش سلام پاوه : پیرو انتشار خبر پاره شدن بنر موفقیت تیم فوتسال بانوان پاوه و ابراز تاسف مردم و ورزش دوستان از این اقدام در پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه روابط عمومی شهرداری پاوه  و شورای اسلامی شهر پاوه جوابیه ای جهت تنویر افکار عمومی منتشر به شرح ذیل منتشر نمود : مدیر […]

به گزارش سلام پاوه : پیرو انتشار خبر پاره شدن بنر موفقیت تیم فوتسال بانوان پاوه و ابراز تاسف مردم و ورزش دوستان از این اقدام در پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه روابط عمومی شهرداری پاوه  و شورای اسلامی شهر پاوه جوابیه ای جهت تنویر افکار عمومی منتشر به شرح ذیل منتشر نمود :

مدیر محترم پایگاه خبری ، تحلیلی سلام پاوهشهرداری پاوه
سلام علیکم

با احترام خواهشمند است نسبت به انتشار متن جوابیه این شهرداری و شورای اسلامی در رابطه با موضوع (( پاداش موفقیت بانوان فوتسالیست پاوه، پاره کردن بنر آنها)) درج شده در تاریخ ۱۱ دی ۱۳۹۴ جهت تنویر افکار عمومی مساعدت فرمایید.

شهرداری پاوه ضمن عرض تبریک نایب قهرمانی تیم قوتسال بانوان پاوه در مسابقات لیگ برتر استان و راهیابی این تیم به مسابقات کشوری و آرزوی موفقیت و پیروزی برای خانم تهینه صیدی مربی برتر سالهای ۹۳ و ۹۴ کشور و بازیکنان این تیم به استحضار شهروندان محترم می رساند با توجه به اینکه تبلیغات و نصب هر گونه بنر در سطح شهر صرفاً باید بر روی استندهای تبلیغاتی که تنها فضاهای مجاز تبلیغاتی شهر می باشند صورت گیرد و بر اساس بند ۱۴ و ۲۷ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها نصب داربست های تبلیغاتی در خارج از نقاط تعیین شده باعث نابسامانی در تبلیغات محیط شهری ، ایجاد منظر و چشم انداز نامناسب شهری (آشفتگی بصری ) ، ایجاد مشکلات ترافیکی و حتی ایجاد سانحه می گردد لذا هیئت محترم فوتبال می بایست جهت نصب بنر اطلاع رسانی موفقیت آن عزیزان با هماهنگی کانون تبلیغات هنر آفرینان ( پیمانکار استندهای تبلیغاتی شهر ) اقدام می کرد که متأسفانه این هماهنگی صورت نگرفته است و این شهرداری هم عملکرد مدیریت هیئت مذکور را و هم اقدام نامناسب پیمانکار استندهای تبلیغاتی در پاره کردن بنر آن عزیزان را محکوم می نماید .

5 پاسخ برای “جوابیه شهرداری و شورا در مورد پاره شدن بنرتبریک موفقیت تیم فوتسال بانوان پاوه

  • محمدفاروق یوسفی در تاریخ دی 14, 1394 گفت:

    زمانیکه نظرات را مشاهده نمودم مقداری نگران شدم، نگرانی من نه به سبب محکومیت شورا وشهرداری ویا پیمانکار مجری تبلیغات شهرمان است، نگرانی من در قالب سوالاتی چند بود که به ذهنم خطور نمود: چرا ما همیشه دنبال حاشیه هستیم وبدون تأمل وتفکربه مسائل می نگریم؟ هرآنکس به چشم آمد بدون تعقل محکوم می کنیم وحقی را برای آن احترامی قائل نیستیم.
    اینکه فرزندان ما افتخارآفرینی نمودند مایه ی مباهات است، اینکه من وشمای نوعی درقبال موفقیت تیم فوتسال مان خوشحال باشیم و…. درجای خود پسندیده است. اما اگر بخواهیم قانونگزیر باشیم این امر پسندیده نیست، چه بهترآن است که درکنارخلق وخوی قهرمانی نکات دیگری را هم به فرزندان مان بیاموزیم که پیروی از قانون ومقررات یکی از آن موارد است، قرار نیست اگر من نوعی قهرمان شوم حق به جانب هرتصمیمی را باید اتخاذ نمایم…..
    البته مفهوم منظور حقیر برقهرمانان فوتسال مان نیست چونکه آنان بری از هر نوع واکنشی دراین راستا می باشند. بیائیم در مسائل انگیزه وانگیخته را با هم قاطی نکنیم ، درست است که فدراسیون های ورزشی از بعد مالی درتنگناهستند واین عزیزان بمنظور صرفه جویی چنین تدبیری را اتخاذ نموده اند، شاید آنان نیز در اصل درجریان امور قرار نگرفته باشند….اما چه خوب خواهد بود که همه به اشتباهات خود نیز معترف باشیم وتنها یکطرفه به قاضی نرویم
    به هرحال مشاهده نظراتی درذیل متن آمده بود و همه را با یک چشم متهم نشان می داد قابل تأمل بود، جوابیه شورا وشهرداری نیز به همچنین…؟!!
    برای عزیزانی که منصفانه قضاوت می کنم، ذکراین نکته ای را ضروری می دانم، مالکی مغازه ای را به مستأجری اجاره می دهد، مستأجر اگر گرانفروشی ویا هرنوع تخلف دیگری انجام دهد، هیچ عقل سلیمی حکم به مجازات مالک نمی نماید، تاکنون ندیده ویا مشاهده ننمودیم که مردم بجای مغازه دار مالک را مورد هجمه قرار دهند، در اینجا نیزشرایط چنین است شهرداری پاوه به سان تمام شهرداری های جهان تبلیغات معابر و… را به مدت یکسال به اشخاص حقیقی واگذار نموده وحق دخل وتصرف وبخشش و…در مال مورداجاره درمت اجاره را ندارد، شهرداری باید حق وحقوق همه را به یک چشم ببیند ومردم نیز باید به حق مالکیت افراد احترام بگذارند.
    صحیح وئسنجیده نیبست من نوعی بدون اجازه صاحب مغازه درملک مورد اجاره ایشان به هر کاری – درست ویا غلط – دست بزنم وبرای حقوق آن احترامی قائل نباشم.وازطرفی با هجمه ی زیاد نامبرده را نیز ترور شخصیت نمایم.
    قانون را باید پذیرفت هرچند که برخلاف علایق وسلایق ما باشد درغیر اینصورت هرچیز مکروهی دراین شهرمباح می گردد وشهری بدون کلانتر فراروی ما قرار می گیرد.
    دراین بین حق پیمانکارمربوطه محفوظ است واما پاره نمودن بنر نیزدارای طبعاً تبعاتی دگر است که باید کارشناسان حقوقی در این مقوله به ارائه طریق بپردازند، وچه خوبتر آن می شد که حقوقدانان شهرمان از هر فرصتی برای روشنگری بیشتر در مسائل مطروحه می پرداختند وآموزش شهروندی را به ما یادآوری می نمودند، آنان نیزدرقبال چنین مسائلی مسئول هستند ، چرا که این آب وخاک برای تربیت و…. این عزیزان نیزهزینه هایی زیادی را معمول نموده اند ….

  • ورزش دوست در تاریخ دی 14, 1394 گفت:

    خسته نباشید من به عنوان یه شهروند پاوه ای اولا تبریک میگم به بانوان بعدش بزار یه دفعه خیر ومنفعی توش نباشه واستون مگه یه تیکه بنر چه مشکلی واسه فضای پاوه ایجاد میکرد که بخاطر دو قرون باید پاره میشد بجای جوابیه یه فکری بحال ورزش پاوه بکنید که از همه جا جا مونده دونفرم که کسب افتخار میکنن باید اینجوری بهشون پاداش بدید ومحکومشون کنید واقعا جای تشکر داره ازتون خسته نباشید

  • ش .پاوه در تاریخ دی 14, 1394 گفت:

    با عرض خسته نباشید به دو نهاد محترم باید به عرضتان برسانم که مشکل پاره کردن بنره ورزشکاران پاوه بود وتوهین به ورزش و ورزشکاران پاوه نه فضا وپول و…پس خواهشا بجای محکوم کردن دیگران سعی کنید بجای توهین به ورزش پاوه کمی حامی انها باشید چون در هیچ جای دنیا سابقه نداشت بنر ورزشکاران بخاطر فضا یا پول یا هرچی شما اسمشو میزارین پاره شه جز پاوه پس بجای محکوم کردن دیگران کمی مسولانه تر برخورد کنید

  • نشمين در تاریخ دی 13, 1394 گفت:

    آيا مكان فعلي استندها كارشناسانانه انتخاب شده است و هيچگونه آلودگي بصري ايجاد نمي نمايد ؟
    بفرماييد چون پولي نبود آلودگي بصري ايجاد كرده بود؟
    آيا شورا منتخب مردم و شهردار منتخب شوراي مردمي(كه عمدتا يا ورزشكارند يا ورزش دوست )
    نبايد هنگام واگذاري ها پيش بيني چنين روزهايي
    را بكنندو يك استند خالي را براي كارهاي عام المنفعه( ورزشي ، فرهنگي و…)واگذار ننمايند تا چنين مشكلي پيش نيايد؟

  • داوود در تاریخ دی 13, 1394 گفت:

    محکوم میکنید؟ مگر تنش در روابط خارجی بوجود آمده است؟ یک نفر اوباش توهین به این بزرگی به عموم شهروندان کرده است و شما بجای پیگیری و مجازات بیانیه میدهید.نکند خیال میکنید شورای شهر تهران یا توکیو هستید.همین بقول شما پیمانکار با این بی ارادگی و فامیل بازی شماها اینقد پررو شده است آقایان بیانیه صادر کننده