ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:06

از کار افتادن الکتروپمپ عامل اصلی قطعی آب شرب روستای نوریاب/ رفع مشکل تا غروب امروز

از کار افتادن الکتروپمپ عامل اصلی قطعی آب شرب روستای نوریاب/ رفع مشکل تا غروب امروز

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان پاوه گفت: آب شرب مشترکان روستای نوریاب با تعویض الکتروپمپ و در صورت عدم بروز مشکل جدید حداکثر تا قبل از غروب امروز وصل خواهد شد. یادگار ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد:مشکل نقص فنی الکتروپمپ چاه آب شرب روستای نوریاب […]

به گزارش سلام پاوه: رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان پاوه گفت: آب شرب مشترکان روستای نوریاب با تعویض الکتروپمپ و در صورت عدم بروز مشکل جدید حداکثر تا قبل از غروب امروز وصل خواهد شد.یادگار ابراهیمی

یادگار ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد:مشکل نقص فنی الکتروپمپ چاه آب شرب روستای نوریاب باعث قطعی آب شرب در این روستا گردیده است که با اقدامات و تمهیدات صورت گرفته در پی حل مشکل به وجود آمده هستیم.

وی در ادامه افزود:با توجه به اینکه محل چاه اب شرب در مسیرجاده دشه و در پایین دست آن قرار دارد عملا جرثقیل امکان ورود به محل مورد نظر را ندارد که با در اختیار قرار گرفتن لودر توسط اداره راه و شهرسازی اقدام به تسطیح جاده نمودیم که ان شاالله در اولین فرصت اقدام به تعویض پمپ خواهیم کرد.

وی همچنین اعلام کرد که برای حل مشکل آب شرب این روستا با استفاده از تانکرهای مخصوص آب اقدام به آبرسانی در داخل و اطراف روستا نمودیم که این اقدام تا حدی مشکلات را برطرف کند.

ابراهیمی همچنین از مردم روستای نوریاب به خاطر مشکل پیش آمده عذرخواهی کرد و اعلام کرد که در مشکل به وجود امده هیچ عمدی در کار نبوده است.

وی در پایان از مشارکت و تعامل مردم روستای نوریاب کمال تقدیر و تشکر کرد.

 خبر : صهیب زربان