پ 09 فروردین 1403 ساعت 18:51

گزارش تصویری از موفقیت های اخیر آفرود کاران پاوه / لزوم توجه مسئولین به این ورزش

گزارش تصویری از موفقیت های اخیر آفرود کاران پاوه / لزوم توجه مسئولین به این ورزش

به گزارش سلام پاوه : مسابقات آفرود (اتومبیل رانی ) قهرمانی استان با درخشش دو ورزشکار شهرستان پاوه به پایان رسید. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مسابقات آفرود قهرمانی استان در ٤دی ۹۴ در دهکده المپیک برگزار شد،در کلاس ٤سیلندر ،٦سیلندر و آزاد در رقابت پرداختند که در پایان در کلاس ازاد:آقایان آشنا بهرام […]

به گزارش سلام پاوه : مسابقات آفرود (اتومبیل رانی ) قهرمانی استان با درخشش دو ورزشکار شهرستان پاوه به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مسابقات آفرود قهرمانی استان در ٤دی ۹۴ در دهکده المپیک برگزار شد،در کلاس ٤سیلندر ،٦سیلندر و آزاد در رقابت پرداختند که در پایان در کلاس ازاد:آقایان آشنا بهرام میرایی۲:۵۳:۴۳ دقیقه : مقام دوم ورامین محی الدینی۲:۵۸:۲۹ دقیقه : مقام سوم دست یافتند.

این ورزش که در شهرستان پاوه خواستگاه و قهرمانان عنوان داری را دارا می باشد که لزوم توجه به آنها و داشتن یک پیست و هیئت اتومبیل رانی را بیش از پیش ضروری می کند در کنار موفقیتهای این عزیزان مشاهده می شود عده ای از این علاقمندان در تفرجگاه ها و مراتع و دامنه های کوهستان ناخواسته باعث تخریب محیط زیست می شوند که امیدواریم با همکاری اداره ورزش و جوانان و اداره منابع طبیعی شهرستان فضایی برای احداث یک پیست مخصوص در این باره در نظر گرفته شود.

علاقمندان به این ورزش در وهله اول باید یک هیئت را تشکیل دهند و زیر نظر هیئت با همکاری مسئولان پیگیر احداث یک پیست شوند تا حتی شهرستان پاوه نیز بتواند میزبان مسابقات استانی و کشوری  باشد.

در این راستا تصاویری از افتخار آفرینی اخیر آقایان آشنا بهرام میرزایی و رامین محی الدین زاده به دستمان رسیده است که انتشار آنها خالی از لطف نیست .

آفرود آفرود 4 آفرود 6 آفرود 10 آفرود 16 آفرود 14 آفرود 12 آفرود 11 آفرود 19 آفرود 20 آفرود 7 آفرود 8 آفرود 5 آفرود 24 آفرود 23 آفرود 22 آفرود 21 آفرود 2 آفرود 3 آفرود 18 آفرود 15 افرود