ج 10 فروردین 1403 ساعت 11:54

روند روبه رشد مشترکین اینترنت پرسرعت در روستای خانقاه

روند روبه رشد مشترکین اینترنت پرسرعت در روستای خانقاه

به گزارش سلام پاوه : شمار مشترکین اینترنت پرسرعت در روستای خانقاه همچنان در حال افزایش است. به گزارش سلام پاوه و به نقل از تارنمای روستای خانقاه : امسال پنجاه نفرازمشترکین در روستای خانقاه از نعمت اینترنت پرسرعت(idsl  )بهره مند شده ونزدیک به  چهل نفر همچنان در صف انتظار بی پاسخ مانده اند. چندسالی است  که […]

به گزارش سلام پاوه : شمار مشترکین اینترنت پرسرعت در روستای خانقاه همچنان در حال افزایش است.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از تارنمای روستای خانقاه : امسال پنجاه نفرازمشترکین در روستای خانقاه از نعمت اینترنت پرسرعت(idsl  )بهره مند شده دفتر خدماتی خانقاهونزدیک به  چهل نفر همچنان در صف انتظار بی پاسخ مانده اند.

چندسالی است  که اینترنت در شهرستان پاوه وروستاهای حومه جای خود را باز نموده ودر حال حاضر نیز بیشتر روستاها از این وسیله ارتباطی مدرن استفاده می نمایند.

درسال جاری نزدیک به 50 نفر از متقاضیان اینترنت پرسرعت درروستا ی خانقاه نیز به همت مسئولین اداره مخابرات شهرستان پاوه به شبکه اینترنت مخابرات متصل واز خدمات آن بهره مند شدند.

باتوجه به افزایش تقاضا ومراجعه مکررعلاقه مندان به اداره مخابرات شهرستان، انتظار می رود که مدیریت محترم آن اداره  همچون گذشته با پیگیری لازم سایر کاربران را به شبکه اینترنت متصل نمایند.

شایان ذکراست که در برخی مواقع شاهدیم که کاربری به خرید پهنای باند اینترنت اقدام می‌کند اما در زمان استفاده به این نتیجه می‌رسد که سرعت و کیفیت این سرویس پایین‌تر از میزانی است که خریداری کرده وبا پهنای مشابه در شهرستان تفاوت چشمگیری دارد ،شایداین مشکل به ضعف دستگاه نصب شده در دفترخدمات ارتباطی روستا مرتبط باشدبه این امیدکه درصورت امکان جهت ارتقاء وسیله مذکورنیز اقدام لازم به عمل آید.

جا دارد از تلاشهای دلسوزانه برادر ارجمند جناب آقای ستار ژاله که باجدیت وپیگیری لازم از ابتداء تا اکنون جهت برخورداری کاربران  از شبکه اینترنت مخابرات زحماتی را متحمل شدند تقدیر وتشکر نماییم.