ش 01 اردیبهشت 1403 ساعت 13:09

رئیس هلال احمر پاوه خبر داد: امداد رسانی به ۱۰۰ خودرو گرفتار در برف/عکس

رئیس هلال احمر پاوه خبر داد: امداد رسانی به ۱۰۰ خودرو گرفتار در برف/عکس

به گزارش سلام پاوه : مسعود حسینی رییس هلال احمر پاوه خبر داد : امدادرسانی به ۱۰۰ خودرو گرفتار در برف در محورهای شهرستان پاوه . مسعود حسینی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : حسب بارندگی های امروز ، عوامل امدادی این جمعیت با سه دستگاه […]

به گزارش سلام پاوه : مسعود حسینی رییس هلال احمر پاوه خبر داد : امدادرسانی به ۱۰۰ خودرو گرفتار در برف در محورهای شهرستان پاوه .

مسعود حسینی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اظهار داشت : حسب بارندگی های امروز ، عوامل امدادی این جمعیت با سه دستگاه خودرو و ۱۵ نفر نجاتگر به محور های مواصلاتی شهرستان اعزام شدند .برف هلال احمر

وی گفت : بارش برف در برخی نقاط تا ۷۰ سانتی متر بوده که منجر به بوجود آمدن ترافیک و عدم برقراری تردد گردیدکه بلافاصله نجاتگران به ارائه خدمات امدادی و رها سازی خودرو های گرفتار پرداختند .

حسینی افزود : در این راستا بیشترین خودروها در مسیر ابتدای کمربندی شهر شاهو تا سه راهی باینگان بوده که جمعا حدود ۱۰۰ دستگاه خودرو سبک و چندین دستگاه خودرو سنگین بواسطه نداشتن تجهیزات در برف مانده بودند .

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان پاوه اظهار داشت : الحمدالله تا ساعات ۱۲ کلیه خودروهای گرفتار رها سازی شده و با توجه به ورود سریع و بموقع عوامل راهداری مسیرها برف روبی و نمک پاشی گردید که تا ساعت ۱۴/۱۵ دقیقه کلیه مشکلات ترافیکی مرتفع گردید .

وی ادامه داد و گفت : اینجانب از کلیه پرسنل و نجاتگران و عوامل راهداری در رأس آنها آقای شهریاری و هچنین روابط عمومی محترم فرمانداری تقدیر و تشکر می نمایم .ضمنا چندین نفر نیز در پایگاه جمعیت هلال احمر اسکان داده شد .

حسینی در پایان اظهار داشت : لازم بذکر است که مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه جناب آقای محمودی نیز ضمن حضور در منطقه از مسیرهای مربوطه و خدمات ارائه شده بازدید و تشکر نمودند .

اما توصیه همیشگی ما به همشهریان عزیز اینکه هنگام بارش برف از ترددهای غیر ضروری خودداری نموده اما در صورت ضرورت حتما تجهیزات لازم و زنجیر چرخ را همراه داشته باشند .

برف هلال احمر

برف هلال احمر

برف هلال احمر

برف هلال احمر

برف هلال احمر

برف هلال احمر

یک پاسخ برای “رئیس هلال احمر پاوه خبر داد: امداد رسانی به ۱۰۰ خودرو گرفتار در برف/عکس

  • شهروند در تاریخ دی 11, 1394 گفت:

    واقعا خسته نباشید از زحماتتان کمال تشکر و قدردانی را داریم اداراتی همچون شهرداری ، هلال احمر ، اداره راه و شهرسازی واقعا دارن صادقانه خدمتت میکنن