ج 10 فروردین 1403 ساعت 00:00

چند خبر کوتاه ورزشی از شهرستان پاوه

چند خبر کوتاه ورزشی از شهرستان پاوه

به گزارش سلام پاوه : چند خبر کوتاه ورزشی از فوتسال ، هیئت ورزشهای رزمی هاپکیدو، پینگ پنگ بانوان ، لیگ تکواندو استان کرمانشاه … فوتسال به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بنا به اعلام کتبی هیئت فوتبال استان کرمانشاه مسابقات فوتسال لیگ برتر از پنج شنبه مورخ ۹۴/۱۰/۱۰ آغاز خواهد شد. بنا به برنامه […]

به گزارش سلام پاوه : چند خبر کوتاه ورزشی از فوتسال ، هیئت ورزشهای رزمی هاپکیدو، پینگ پنگ بانوان ، لیگ تکواندو استان کرمانشاه …

فوتسال

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : بنا به اعلام کتبی هیئت فوتبال استان کرمانشاه مسابقات فوتسال لیگ برتر از پنج شنبه مورخ ۹۴/۱۰/۱۰ آغاز خواهد شد.
بنا به برنامه اعلام شده در روز اول این مسابقات و از گروه دوم در روز پنج شنبه مورخ ۹۴/۱۰/۱۰ راس ساعت ۱۴ و در محل سالن بصیرت شهرستان روانسر تیم شهید تیم فوتسال شهید چمرانچمران پاوه نماینده شهرستان در اولین مسابقه خود میهمان تیم عکسباران روانسر است.
تیم شهید چمران که بعد از قهرمانی در مسابقات لیگ یک شهرستان در سال گذشته جواز حضور در لیگ برتر را به دست آورده است با مربیگری آقای محمد طاهر نادر زاده در این مسابقات حضور یافته است
در گروه اول این مسابقات نیز در روز جمعه مورخ ۹۴/۱۰/۱۱ تیم تیرچه و بلوک دیگر نماینده شهرستان باید در اسلام آباد غرب به مصاف فرش محمدی آن شهرستان برود. این مسابقه راس ساعت ۱۴ در محل سالن شهید شهبازی اسلام آباد غرب برگزار میشود.

هیئت ورزشهای رزمی 

به گزارش سلام پاوه: مسئول اطلاع رسانی و روابط عمومی هیئت ورزش‌های رزمی استان کرمانشاه از انتصاب روسای هیئت ورزش‌های رزمی در شهرستان‌های استان کرمانشاه خبر داد.

 شورش فرامرزی در گفت‌وگو با خبرگزاری مهر، اظهار داشت: طی صدور احکام جداگانه‌ای روسای هیئت‌ ورزش های رزمی شهرستان‌های استان کرمانشاه از سوی رئیس هیئت مربوطه در استان آقای رضا بزرگیان معرفی شدند.فدراسیون ورزشهای رزمی

وی رئیس هیئت ورزش‌های رزمی در شهرستان کرمانشاه غلامرضا طیبی را عنوان کرد و افزود:  در شهرستان هرسین سجاد احمدوند، در شهرستان کنگاور سهراب اشرفی، در شهرستان صحنه نصرت محمدی، در شهرستان اسلام آباد غرب گودرز شفیعی و در شهرستان سنقر  و کلیایی رضا صیدی به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های رزمی منصوب شدند.

فرامرزی همچنین گفت: در دالاهو بهنام کهریزی، در پاوه مسعود دلشاد، در جوانرود ابراهیم مرادی نیز به ریاست هیئت ورزش‌های رزمی منصئوب شدند.

مسئول کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی هیئت ورزش‌های رزمی استان  کرمانشاه در ادامه از برگزاری  ۲ دوره داوری فدرال درجه ۳ و درجه ۲ رزمی جهت داوران و ورزشکاران این رشته خبر داد.

فرامرزی افزود: در دوره‌های مذکور که در محل سالن آموزشی شهید هادیان مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد ۳۵ نفر از واجدین شرایط حضور داشتند و مدرس این دوره ها نیز استاد بهرام جودری بود.

پنگ پنگ بانوان

به گزارش سلام پاوه : خانم فاطمه احمدپور ورزشکار ارزنده شهرستان پاوه و عضو تیم پینگ پنگ دانشگاه خوارزمی تهران در مسابقات قهرمانی دانشجویان تهران و فاطمه احمد پوردر قالب تیم دانشگاه خوارزمی و مسابقات انفرادی و دوبل مقام دوم را به دست آورد و جواز حضور در مسابقات قهرمانی دانشجویان کشور در تابستان آینده را به دست آورد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : مسابقات قهرمانی پینگ پنگ دانشجویان دانشگاههای تهران در روزهای سی آذر و یک دی ۱۳۹۴ برگزار گردید که خانم فاطمه احمد پور ورزشکار ارزنده شهرستان و عضو تیم دانشگاه خوارزمی موفق به کسب سه مقام دومی این مسابقات شد.

خانم احمد پور در مسابقات انفرادی با چهار برد و یک باخت دوم شد- در مسابقات دوبل ترکیب خانم احمد پور و قاسمی با ۵برد و یک باخت به مقام دوم دست یافت و همچنین تیم دانشگاه خوارزمی به مقام دوم دست یافت.

شایان ذکر است خانم احمد پور از ورزشکاران ارزنده رشته پینگ پنگ شهرستان پاوه می باشد که در حال حاضر در رشته روانشناسی دانشگاه خوارزمی تهران مشغول به تحصیل می باشد.

لیگ تکواندو استان کرمانشاه

به گزارش سلام پاوه : مسابقات لیگ تکواندو استان کرمانشاه جمعه این هفته ادامه یافت و تکواندو کاران شهرستان که با مربیگری آقایان فرید بهرامی و فاتح احمدی در این مسابقات حضور دارند نتایج ذیل را به دست آوردند.تکواندو

– میلاد میرزایی یک برد و یک باخت – ایشان تا اکنون صاحب ۴پیروزی و یک شکست شده اند.
۲- کارو حسن زاده ۲باخت
۳- مظهر قادری یک برد و یک باخت
۴-دانا مصطفی زاده ۲باخت
۵- ماردین سعدی یک استراحت و یک باخت
۶- سینا بیطرف یک باخت
۷- ماهان مصطفایی یک باخت

2 پاسخ برای “چند خبر کوتاه ورزشی از شهرستان پاوه

  • چند خبر کوتاه در تاریخ دی 7, 1395 گفت:

    […] چند خبر کوتاه ورزشی از شهرستان پاوه | سلام پاوه […]

  • منم داورم در تاریخ دی 10, 1394 گفت:

    جهت اطلاع تیم تیرچه وبلوک درپاوه بازی داره