ج 10 فروردین 1403 ساعت 09:23

به بهانه بازگشت سلام پاوه /علاءالدین حیدری

به بهانه بازگشت سلام پاوه /علاءالدین حیدری

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : نقش سازنده و مثبت رسانه در فرایند توسعه هر جامعه ای انکار ناپذیر بوده و تاثیرگذاری آن در روند پیشرفت و حرکت رو به جلو جوامع مورد اجماع تمامی صاحبنظران حوزه توسعه می باشد . نیاز به وجود رسانه های حرفه ای در کشورهای در حال توسعه به مراتب […]

پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه : نقش سازنده و مثبت رسانه در فرایند توسعه هر جامعه ای انکار ناپذیر بوده و تاثیرگذاری آن در روند پیشرفت و حرکت رو به جلو جوامع مورد اجماع تمامی صاحبنظران حوزه توسعه می باشد .علا الدین حیدری

نیاز به وجود رسانه های حرفه ای در کشورهای در حال توسعه به مراتب بیشتر از سایر جوامع بشری مشهود بوده و یکی از شاخصهای توسعه یافتگی کشورها را می توان میزان ضریب نفوذ و کمیت رسانه های موجود در آن جامعه دانست.

بالطبع کشور ما و شهرستان پاوه هم از این قاعده مستثنی نبوده و یکی از نشانه های بالندگی و توسعه یافتگی شهرستان هم ؛ وجود رسانه های متعدد با کارکردهای مختلف و ضریب نفوذ متفاوت در جامعه می باشد .

در این میان سایت سلام پاوه با عملکردی مثبت در حوزه خبری و تحلیلی یکی از همین رسانه های موثر در پروسه یادشده می باشد .

خبر تلخ تعطیلی سلام پاوه بسان پتکی بود بر پیکر جامعه و بالاخص جوانان و فعالین سیاسی، اجتماعی منطقه که این سایت را صدای رسای خود می دانند .سلام پاوه پژواک صدای جوانان و نخبگان منطقه بوده که استقلال حرفه ای خود را با رعایت چارچوبها و ملاحظات لازم حفظ کرده که این نشان از فرهیختگی گردانندگان آن دارد.
وجود رسانه های مختلف با سلیقه ها و سیاستهای متفاوت در شهرستان پاوه را باید به فال نیک گرفت . چونکه این چند صدایی باعث ایجاد فضای نقد سازنده و تضارب افکار و آرا شده و وجود همین فضا در جامعه پویندگی و بالندگی هرچه بیشتر جامعه را در پی دارد .

سلام پاوه با وجود همه مشکلات و دغدغه های مختلفش خوب و منصفانه عمل کرده و کمک شایان توجهی به تحرک سیاسی اجتماعی در جامعه ما کرده است .

تعطیلی و مرگ یک رسانه و انعکاس آن در جامعه باعث دلسردی و نا امیدی مخاطبین می گردد . که برما است که همه دست به دست بدهیم که دیگر شاهد چنین اتفاقات ناخوشایندی در جامعه نباشیم .

شاید اگر سلام پاوه تعطیل نمی شد ما اینقدر به قدرت و نفوذ یک رسانه خوب در جامعه خودمان واقف نبودیم .اما واکنشهای مثبت مردم از اقشار مختلف نسبت به تعطیلی این رسانه ما را امیدوار به حیات و پویایی جامعه مان کرد .

در اینجا جادارد از فعالیت و ادامه کار رسانه های دیگر شهرستان مانند( پاوه پرس؛ هزار ماسوله ؛ دنگی نوریاو و ….) قدردانی و تشکر نماییم که شاید اگر حمایت آنها نبود ما صدای تعطیلی سلام پاوه را با این وضوح نمی شنیدیم . به گردانندگان آنها هم بخاطر تمام زحماتشان و نیز کمک به بازگرداندن سایت سلام پاوه به فضای مجازی شهرستان دست مریزاد می گوییم.

بازگشت مجدد سلام پاوه را به فال نیک می گیریم و امید داریم که این رسانه کماکان با رعایت قانون و اخلاق حرفه ای همچنان و مداوم در آسمان پاوه به مردم خوب و قدرشناس این شهرستان سلام بگوید.

5 پاسخ برای “به بهانه بازگشت سلام پاوه /علاءالدین حیدری

  • عابد حیدری در تاریخ دی 28, 1394 گفت:

    با سلام برخوانندگان فهیم سلام پاوه ؛ تعامل و تساهل از و یژگی های خوب یک رسانه است که این پایگاه در حد توان خود آن را مراعات نموده است بازگشتتان را به شما عزیزان و مردم خوب اورامانات تبریک می گویم

  • قاضی زادە در تاریخ دی 11, 1394 گفت:

    سلام،
    بازگشت بە صحنەی فعالیتهای رسانەای سلام گرامی باد.

  • یزدان سلیمانی در تاریخ دی 10, 1394 گفت:

    سلام.
    کار خوبی کردین که برگشتین سلام پاوه طرفدارای زیادی داشت وداره وتو مدتیم که نبود خیلی خوب معلوم شد.
    خیلی ممنون که دوباره سلام پاوه رو راه اندازی کردین.

  • پردار در تاریخ دی 10, 1394 گفت:

    چراکشتارگاه داخل پارک شکوفه شهرروانسرابرنمیداریدشهرداری وشورای اسلامی شهرخوابند

  • پاوه در تاریخ دی 9, 1394 گفت:

    خيلي ممنون كه برگشتين