پ 09 فروردین 1403 ساعت 14:26

نشست سرپرست شهرداری پاوه با اعضای شورای شهر

نشست سرپرست شهرداری پاوه با اعضای شورای شهر

به گزارش سلام پاوه : در نشستی با حضور سرپرست شهرداری با مسئولین واحدهای (حراست – فنی – عمران – مالی – درآمد و امور قراردادها وپیمانها ) و اعضای محترم  شورای اسلامی شهر ، مسایل و مشکلات شهری مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شهرداری پاوه […]

به گزارش سلام پاوه : در نشستی با حضور سرپرست شهرداری با مسئولین واحدهای (حراست – فنی – عمران – مالی – درآمد و امور قراردادها وپیمانها ) و اعضای محترم  شورای محمد امین امینیاسلامی شهر ، مسایل و مشکلات شهری مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از روابط عمومی شهرداری پاوه ، محمدامین امینی سرپرست شهرداری پاوه در این نشست تعامل بین شهرداری واعضای شورای شهر را سازنده ارزیابی کرد وگفت : طرح ها ، برنامه ها و پروژه های عمرانی شهرداری در سایه این تعامل رشد شایانی خواهد داشت.

وی به بیمه مسئولیت مدنی شهروندان اشاره کرد وافزود : این بیمه در راستای افزایش ضریب رفاه عمومی شهروندان و کاهش  حوادث و جلوگیری از حادثه های احتمالی می باشد.

در ادامه سرپرست شهرداری در اجرای طرح جدید جمع آوری عوارض زباله با استفاده از دفترچه ها و کارتکس های تعریف شده اشاره کرد و اظهار داشت اجرای این طرح اخذ عوارض زباله ساماندهی و باعث مشارکت شهروندان و مردم فهیم پاوه در این طرح می شود.

یک پاسخ برای “نشست سرپرست شهرداری پاوه با اعضای شورای شهر

  • پوریا سردیارانی در تاریخ دی 11, 1392 گفت:

    سلام. واقعا بجای این همه دردسر برای انتخاب شهردار چرا آقای امینی را انتخاب نکردند که هم مسیولی موفق و مومن بسیار خوش برخورد هستن و همچنین به امور شهرداری و شهری کاملا واقف هستند.؟؟