ج 10 فروردین 1403 ساعت 12:51

اعضای هیئت مدیره جدید خانه موسیقی پاوه انتخاب شدند/ حسن زاده مدیرعامل شد

اعضای هیئت مدیره جدید خانه موسیقی پاوه انتخاب شدند/ حسن زاده مدیرعامل شد

به گزارش سلام پاوه : با توجه به اتمام دوره قانونی دو ساله اعضای هیئت مدیره خانه موسیقی پاوه در مورخ 94.9.1 و لزوم اخذ مجوز از نهاد های مربوطه ،این مرکز در تاریخ 94/9/22 نسبت به برگزاری انتخابات برای تعیین اعضای هیئت مدیره ی جدید اقدام نمود که ترکیب اعضای آن به شرح ذیل […]

به گزارش سلام پاوه : با توجه به اتمام دوره قانونی دو ساله اعضای هیئت مدیره خانه موسیقی پاوه در مورخ 94.9.1 و لزوم اخذ مجوز از نهاد های مربوطه ،این مرکز در تاریخ 94/9/22 نسبت به برگزاری انتخابات برای تعیین اعضای هیئت مدیره ی جدید اقدام نمود که ترکیب اعضای آن به شرح ذیل می باشد.

1. رئیس هیئت مدیره
محمد اشکان نظری

2. نائب رئیسحسن زاده
محمد رشیدی نیا

3. خزانه دار
شعیب بهرامی

4. دبیر و سخنگو
مختار غفوری

5. منشی
آرمان خالدی نیا

پس از مشخص شدن ترکیب هیئت مدیره ،این اعضا آقای پیمان حسن زاده را به عنوان مدیر عامل خانه موسیقی آوای هورام پاوه انتخاب نمودند.

شایان ذکر است آقای آراس آژند مدیرعامل سابق خانه موسیقی آوای هورام پاوه چندی پیش از سمت خود به دلایل نامعلوم استعفاء داده بود که بنظر استعفای وی بیشتر دلایلی داخلی داشت . که درمتن منتشر شده از وی در چند مدت پیش توسط این پایگاه خبری تحلیلی به آن اشاره نموده بود و از نکات جالب توجه انتخبا هیئت مدیره جدید می توان به عدم حضور هیچکدام از اعضای هیئت مدیره سابق در ترکیب جدید اشاره کرد که در نوع خود حاوی بحث و سوال است .

بنظر می رسد اختلافات داخلی خانه موسیقی آوای هورام پاوه شدت بیشتری گرفته است و این اختلافات حتی در انتخاب ترکیب جدید این انجمن تاثیر گذار بوده است که امیدورایم متولیان امر پیگر موضوع بوده و نگذارند این اختلافات باعث افت این برند موسیقی در شهرستان شود.

بنا بردر خواست آقای حسن زاده  مبنی بر اینکه خانه موسیقی دچار حواشی نشود از این پایگاه خبری تحلیلی را ازانتشار هرگونه نظری در این مطلب منع نمود.