ج 31 فروردین 1403 ساعت 21:53

منطقه اورامانات دارای بیش از 900 رقبه است

منطقه اورامانات دارای بیش از 900 رقبه است

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اورامانات گفت: شهرستان های منطقه اورامانات (پاوه؛ جوانرود؛ روانسر و ثلاث باباجانی) با داشتن بیش از 900 رقبه مقام دوم استان را بعد از شهر کرمانشاه داراست. ماموستا ملا هادی رمضانی روز شنبه به مناسبت هفته وقف به ایرنا افزود: شهرستان های فوق دارای […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اورامانات گفت: شهرستان های منطقه اورامانات (پاوه؛ جوانرود؛ روانسر و ثلاث باباجانی) با داشتن بیش از 900 رقبه مقام دوم استان را بعد از شهر کرمانشاه داراست.

ماموستا ملا هادی رمضانی روز شنبه به مناسبت هفته وقف به ایرنا افزود: شهرستان های فوق دارای نزدیک به 410 مسجد می باشند که این تعداد ملا هادی رمضانیمسجد 903 رقبه دارند.

وی اظهار کرد: در سال جاری 2 میلیارد ریال اعتبار برای تعمیر و بازسازی 84 مسجد منطقه، تأمین و توزیع 500 هزار لیتر سوخت در بین مساجد فاقد گاز، ثبت نام بیش از یک هزار و 700 نفر در طرح تربیت حافظان قرآن کریم در 49 پایگاه قرآنی هزینه شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه اورامانات افزود: با بهره گرفتن از 120 حافظ کل قرآن شرکت کنندگان در طرح تربیت حافظان قرآن کریم را آموزش داده ایم.

رمضانی برگزاری و ثبت نام بیش از دو هزار نفر در سی و هشتمین دوره مسابقات سراسری حفظ، ترتیل، قرائت و مفاهیم قرآن کریم که منجر به راهیابی 31 نفر به مرحله استانی و پنج نفر به مسابقات سراسری شد را از دیگر اقدامات اداره اوقاف و امور خیریه اورامانات عنوان کرد.

رئیس اداره اوقاف اورامانات گفت: در سال جاری توانستیم با نیت واقفان خیراندیش لوازم التحریر دانش آموزان تحت پوشش بهزیستی در شهرستانهای پاوه، جوانرود، ثلاث باباجانی و روانسر را برای یکسال به صورت رایگان تامین کنیم.

ماموستا رمضانی گفت: منطقه اورامانات همچنین دارای 9 بقعه متبرکه است که از این حیث هم در استان مقام دوم را بعد از شهر کرمانشاه داریم.

وی اظهار کرد: در سال جاری 10 مورد وقف جدید در منطقه اورامانات داشتیم که در مجموع ارزش ریالی این موقوفات بیش از 50 میلیارد ریال است.