پ 09 فروردین 1403 ساعت 18:16

نماینده فوتسال پاوه تیم فرش محمدی اسلام آباد را 5 تایی کرد

نماینده فوتسال پاوه تیم فرش محمدی اسلام آباد را 5 تایی کرد

به گزارش سلام پاوه :تیم فوتسال شهید چمران پاوه در یک بازی دوستانه تیم فرش محمدی اسلام آبادغرب را با 5 گل بدرقه کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : تیم فوتسال شهید چمران پاوه روز گذشته در سالن 2500 نفری حضرت امام (ره) پاوه میزبان حرفی قدرتمند از شهر اسلام آباد غرب بود که […]

به گزارش سلام پاوه :تیم فوتسال شهید چمران پاوه در یک بازی دوستانه تیم فرش محمدی اسلام آبادغرب را با 5 گل بدرقه کرد.

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : تیم فوتسال شهید چمران پاوه روز گذشته در سالن 2500 نفری حضرت امام (ره) پاوه میزبان حرفی قدرتمند از شهر اسلام آباد غرب تیم فوتسال شهید چمران پاوهبود که توانست در یک بازی مهیج و زیبا از سد حریف خود بگذرد .

در این دیدار نماینده شهرستان پاوه با گلهای محمدرضایی،مسعود عزیزی(کاهی)،  یوسف عبداللهی و  دو گل مریوان ازدو  با نتیجه سنگین 5 بر 2 حرف قدرتمند خود را شکست داد.

تیم فرش محمدی اسلام آباد غرب در دور گذشته لیگ برتر فوتسال استان کرمانشاه به عنوان نائب قهرمانی این لیگ دست یافته بود که روز گذشته در پاوه با 5 گل مغلوب نماینده شهرستان پاوه شد.

شایان ذکر است تیم فوتسال شهید چمران پاوه نماینده شهرشتان در لیگ برتر استان کرمانشاه است که بدون اسپانسر در این مسابقات شرکت می کند که امید می رود مسئولین شهرستان به یاری این تیم در لیگ بشتابند.

تیم فوتسال شهید چمران پاوه

تیم فوتسال شهید چمران پاوه

اسلام آباد غرب

تیم فوتسال شهید چمران پاوه1

تیم فوتسال شهید چمران پاوه

تیم فوتسال شهید چمران پاوه3

تیم فوتسال شهید چمران پاوه4

تیم فوتسال شهید چمران پاوه

3 پاسخ برای “نماینده فوتسال پاوه تیم فرش محمدی اسلام آباد را 5 تایی کرد

  • نوید عابدی در تاریخ آذر 22, 1394 گفت:

    زنده باد کاک اردلان

  • نوید در تاریخ آذر 22, 1394 گفت:

    تیم فقط شهید چمران

  • ناشناس در تاریخ آذر 22, 1394 گفت:

    از اداره محیط زیست شهرستان های پاوه وجوانرود می خواهیم با برنامه ریزی مناسب نسبت به جذب افتخاری افراد فعال ودوستدار طبیعت جهت حفظ و حراست محیط زیست اقدام نمایند