ج 10 فروردین 1403 ساعت 18:21

افت فشار گاز در استان کرمانشاه/ قطعی موقت گاز پاوه

افت فشار گاز در استان کرمانشاه/ قطعی موقت گاز پاوه

به گزارش سلام پاوه : مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه در روزهای گذشته با افت فشار گاز در استان رو به رو بودیم گفت: روز دوشنبه گاز شهرستان پاوه به صورت موقت قطع شد. سید حمید فانی یزدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این افت فشار […]

به گزارش سلام پاوه : مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه در روزهای گذشته با افت فشار گاز در استان رو به رو بودیم گفت: روز دوشنبه گاز شهرستان پاوه به صورت موقت قطع شد.

سید حمید فانی یزدی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: این افت فشار گاز به دلیل برودت هوا و افزایش مصرف گاز مردم گازایجاد شد.

وی با بیان اینکه میانگین مصرف روزانه گاز در استان 10 میلیون متر مکعب است، گفت: در روزهای اخیر با توجه به سردی هوا میزان مصرف روزانه به 14 میلیون متر مکعب افزایش یافته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه با بیان اینکه اولویت مصرف گاز با مصارف خانگی است، اعلام کرد: پس از بروز افت فشار گاز در استان گاز رسانی به نیروگاه ها قطع و به صنایع بزرگ و پرمصرف نیز محدود شد تا گاز خانگی قطع نشود.

فانی یزدی در خصوص قطعی گاز پاوه گفت: این شهرستان در انتهای خطوط لوله توزیع گاز استان قرار دارد و امکان کاهش افت فشار گاز در این شهرستان بیشتر از سایر نقاط استان است با این حال روز گذشته پس از قطعی گاز نیروهای متخصص به پاوه اعزام شدند و مشکل را برطرف کردند.

وی افزود: استان کرمانشاه در انتهای خطوط توزیع گاز قرار دارد از این رو در حال رایزنی با مسئولان کشوری هستیم تا میزان گاز تزریقی به استان را افزایش دهند.

مدیرعامل شرکت گاز استان کرمانشاه اعلام کرد که با صرفه جویی 10 درصدی مردم در مصرف، قطعی گاز در استان نخواهیم داشت.

2 پاسخ برای “افت فشار گاز در استان کرمانشاه/ قطعی موقت گاز پاوه

  • شهروند در تاریخ آذر 18, 1394 گفت:

    ما کاری به افت فشار نداریم این تنها وظیفه اداره گاز هست به این مسائل رسیدگی کنه شما باید کمبود هارا پیش بینی کنید وعلاج واقعه را قبل از وقوع بکنید وگرنه قبض صادر کردن با یک نفر نیرو انجام میگیره دیگه نیازی به این همه تشکیلات و کارمند نداره .لطفا”اداراتی که دربازرسی به این امور مسئول هستن با جدیت برخورد کنن مانند قسمت بازرسی اداره صنعت ومعدن وتجارت چطور یک نانوایی رو که یک ساعت زودتر نانوایشو تعطیل مکنه جریمه میشه اما گاز برق وآب مردم از ندانمکاری و کمکاری شرکتهای مذکور قطع میشه کسی نیست برخورد قانونی بکنه برابر قانون هر اداره یا نهاد ویا شرکتی چه دولتی چه خصوصی بامردم هرگونه معامله یا گردش مالی داشته باشن بازرسی اداره صنعت و معدن وتجارت باید بر چگونگی ارائه خدمات مربوطه نظارت بکنه چند بار جریمه بشن دیگه خدمات رسانیشون به مردم بهتر خواهد شد .اداره برق یاگاز کسی برق یاگاز را حتی به صورت غیر عمد قطع کنه حتما” جریمه میلیونی میکنن. پس شماهم اینارو جریمه بکنید.

  • شهروند در تاریخ آذر 17, 1394 گفت:

    گیر می کنید برای حرف و تقصیر را به گردن این و آن گذاشتن یعنی این مدیر عامل کلیه امورات را به درستی انجام داده گاز برای روزهای سرد مثل دیروز بدرد می خورد دیروز در پاوه بخاری برقی روی دست فروخته می شد حتی یکی از فروشگاه ها بخاری برقی تمام کرد سفارش داد برایش بفرستند این مدیران در خانه های گرم نرم می نشینند در وقت فراغت به فکر تمجید و تشکر از یکدیگر هستند و یک روز مدیر لازم است مدیریت کند تقصیر را به گردن افت فشار می گذارد این طور باشد اگر ایران در سیبری می بود و این مدیر آیا کسی شعله گاز را می دید