ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:28

درخواست یک کاسبکار از مسئولین : لطفا بازارچه کوله بری شوشمی را باز کنید

درخواست یک کاسبکار از مسئولین : لطفا بازارچه کوله بری شوشمی را باز کنید

،به گزارش سلام پاوه : مرز کوله بری شوشمی مدتی است به دلایلی تعطیل شده است و این تعطیلی باعث افت رونق بازاریان و کاسبکاران و کولبران شهرستان پاوه شده است . در این راستا آقای دارا بگامیری از کاسبان فعال در مرز شوشمی به انتقاد از مسئولین شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگاران سلام […]

،به گزارش سلام پاوه : مرز کوله بری شوشمی مدتی است به دلایلی تعطیل شده است و این تعطیلی باعث افت رونق بازاریان و کاسبکاران و کولبران شهرستان پاوه شده است . در این راستا آقای دارا بگامیری از کاسبان فعال در مرز شوشمی به انتقاد از مسئولین شهرستان پاوه در گفتگو با خبرنگاران سلام پاوه پرداخت .دارا بیگامیری

دارا بگامیری که به نمایندگی از کاسبکاران و کولبران مرز شوشمی به پای گفتگو با خبرنگار سلام پاوه نشست در ابتدا به درد دلهای کاسبکاران و کولبران مرز شوشمی پرداخت و از مسئولین به خاطر وعده های غیر عملی آنها گله مند بود.

وی گفت:اقتصاد و معیشت جمع کثیری از مردم پاوه بر مبنای این تجارت کولبری است و در این پروسه بسیاری از کاسبکاران و کولبران و فروشندگان و رانندگان و … شهرستان پاوه نان و معیشت خانواده آنها با این تجارت می چرخد .

کاک دارا که دل پری از مسئولین شهرستان پاوه و نماینده داشت گفت : مردم شهرستان پاوه همیشه در مقابل دشمنان این مرز و بوم در خط مقدم بوده اند و هیچوقت به آرمانهای انقلاب پشت نکرده اند اما نمیدانم چرا مسئولین شهرستان پیگیر مشکلات این کاسبکاران و کوله بران نیستند.

وی گفت : کالاها و اجناس زیادی از مردم پشت مرز مانده که بسیاری از این کالاها و اجناس با چک و وام خریداری شده اما متاسفانه مرز به یکباره بسته شد و این کاسبان و کوله بران متضرر شده اند.

کاکا دارا  که به نمایندگی از عده کثیری از کاسبان و کوله بران صحبت می کرد از مسئولین خواست معیشت خانوادهای فقیر منطقه را در نظر بگیرند و به خواست آنها جامه عمل بپوشند مردم ما مردم فقیری است و از بابت بسته شدن مرز کوله بری دچار مشکلات عدیده ای شده است .

تجارت کوله بری در مرز شوشمی یکی از مهمترین منابع تزرق و معیشت طیف گسترده ای در شهرستان پاوه می باشد که مدتی است تعطیل شده است و این تعطیلی باعث دل آزردگی و نارحتی کاسبان و بازاریان و کوله بران شده که علی الرغم وعده های نماینده و مسئولین این بازارچه همچنان تعطیل است که امید می رود مسئولین استان و شهرستان بخصوص جناب آقای رازانی که کارنامه درخشانی در استانداری کردستان داشته است عملا برای حل این مشکل وارد عمل شوند.

گزارش : صهیب زربان ، فرهاد صالحی

4 پاسخ برای “درخواست یک کاسبکار از مسئولین : لطفا بازارچه کوله بری شوشمی را باز کنید

  • سازان در تاریخ آذر 19, 1394 گفت:

    ممنون از کاک دارا عزیز

  • کاسب در تاریخ آذر 17, 1394 گفت:

    اقای بگامیری کار خوبی کرده پیگیر مشکلات مردم شده اما اینطوریم نیست شما عرض میکنید خیلی از افراد هستن دمبال مشکلات مردم هستند حتی تا استان پیش استاندار رفتن مثلا حاجی ماموستا قادری شخصا شاهد این ماجرا هستم

  • shayan در تاریخ آذر 17, 1394 گفت:

    مرسی دایی کاشکی پاوه مثل شما دو نفر دیگه دلسوز داشت

  • فرزاد بکامیری در تاریخ آذر 17, 1394 گفت:

    خسته نباشید به کاک دار فعال که موجبات اشغال را برای خیلی ها بوجود اورده ،ولی حال این اشتغال تعطیل شده است…!!!