ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:25

دو خبر از شهرستان جوانرود…

دو خبر از شهرستان جوانرود…

به گزارش سلام پاوه : آرش لهونی فرماندار جوانرود در دو اقدام قابل تقدیر از خانواده های معلولین شهرستان جوانرود سرکشی نمود و دردلها و مشکلات آنها را از نزدیک لمس کرد و شنید. وی همچنین در پی بارش برف پاییزی از راههای ارتباطی شهرستان جوانرود از نزدیک بازدید نمود و وضعیت راهها را بررسی […]

به گزارش سلام پاوه : آرش لهونی فرماندار جوانرود در دو اقدام قابل تقدیر از خانواده های معلولین شهرستان جوانرود سرکشی نمود و دردلها و مشکلات آنها را از نزدیک لمس کرد و شنید. وی همچنین در پی بارش برف پاییزی از راههای ارتباطی شهرستان جوانرود از نزدیک بازدید نمود و وضعیت راهها را بررسی کرد.

بازدید فرماندار جوانرود از راههای ارتباطی این شهرستان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، در پی نخستین بارش برف پاییزی آرش لهونی فرماندار جوانرود از راههای ارتباطی این شهرستان بازدید وبر ارائه خدمات رسانی به موقع به مردم تاکید کرد . آرش لهونی

رئیس اداره راه وشهرسازی جوانرود نیز گفت : بارش نخستین برف پاییزی شهرستان جوانرودرا سفیدپوش وارتباط 14 روستای این شهرستان را قطع کرد.

کاوان علیمرادی افزود : در حال حاضر نیروهای راهداری در منطقه حضور دارند و مشغول بازگشایی راههای ارتباطی هستند.

وی با بیان اینکه راههای اصلی شهرستان بازهستنداظهارداشت: به علت عدم استفاده رانندگان از زنجیر چرخ انسدادهای موقت ومقطعی در این راهها بوجودآمد که با تلاش نیروهای راهداری ونیروهای امدادی هلال احمربرطرف شد.

علیمرادی خاطرنشان کرد : 17 دستگاه ماشین آلات و25 نیروی راهداری در قالب سه اکیب مشغول برف روبی وارائه خدمات به مردم هستند.

بارش برف که از ساعت 5 و30 دقیقه صبح دیروز درشهرستان جوانرود آغاز شده است باعث اختلال در رفت وآمدخودروها در راههای ارتباطی شده است. به گفته بختیارکردپور مسئول اداره هواشناسی شهرستان جوانرود ارتفاع برف در محور های کوهستانی 20 ودر سطح شهربه 17 سانتی مترمی رسد.براثر بارش برف مدارس ابتدایی ومتوسطه اول شیفت بعدازظهردر شهرستان جوانرودتعطیل اعلام شد.

1

5 4 2 1

سرکشی فرماندارجوانرودوجمعی از مسئولان از خانواده های معلولان

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان جوانرود ، به مناسبت روز جهانی معلولان فرماندارجوانرودبه اتفاق جمعی از مسئولان این شهرستان از خانواده های معلولان سرکشی واز نزدیک با مسائل ومشکلات آنان آشنا شدند.آرش لهونی

فرماندارجوانرود در این دیدار ضمن گرامیداشت روز جهانی معلولان از معلولان به عنوان سرمایه های اجتماع یادکردوگفت: مشکلات جسمی معلولان نباید مانع حضور وتاثیرگذاری این افراددر جامعه شود.

آرش لهونی افزود:باید شرایطی فراهم شودکه معلولان با سایرافرادجامعه دارای فرصت های برابردر عرصه اجتماع باشند.وی تاکیدکرد: ضرورت دارددستگاههای اجرایی با جدیت قوانین موجوددر راستای حمایت از معلولان را رعایت نمایندودر راستای حل مشکلات این افرادکوشش کنند.

فرماندارجوانرودبا اشاره به اینکه دولت تدبیروامیددر زمینه تسهیل شرایط زندگی معلولان تلاش های خوبی انجام داده است به تصویب لایحه جدیدحمایت از معلولان اشاره واظهارداشت: این لایحه درصورت تصویب در مجلس شورای اسلامی واجرایی شدن آن شرایط به مراتب بهتری برای زندگی معلولان در جامعه فراهم خواهدشد.

لهونی یادآورشد: لازم است از ریاست محترم جمهوری وهیئت دولت وتلاش های جناب آقای ربیعی وزیرمحترم تعاون ، کارورفاه اجتماعی در این خصوص ونیز در رابطه با نقش این وزارتخانه در کناروزارت بهداشت ودرمان برای اجرای طر تحول نظام سلامت تقدیرکرد.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان جوانرود نیز ضمن ارائه گزارشی گفت:در حال حاضر 427 دراین شهرستان معلول از خدمات وحمایت بهره مندهستند. محمدفرزین افزود: 63 معلول دیگر پشت نوبت که 430 نفر از این افرادمعلول شدیدهستند.

شایان ذکر است آرش زره تن لهونی اصالتا اهل شهرستان پاوه می باشد

آرش لهونی

آرش لهونی

4 پاسخ برای “دو خبر از شهرستان جوانرود…

  • بدری در تاریخ آذر 24, 1394 گفت:

    دوران بقا چون باد صحرا بگذشت ——نیکی بدیزشت زیبا بگذ شت 00پنداشت ستم گر که ستم بر ما کرد————– بر گردن اوبماند وبر ما بگذشت 0درود فراوان بربزرگ خاندانت که چنین فرزند خدمت گذاری پرورش داده اند امیدوارم موفق باشی

  • ناشناس در تاریخ آذر 16, 1394 گفت:

    هزاران درود بر کاکه ارش گیان

  • نودشه ای ساکن مریوان در تاریخ آذر 16, 1394 گفت:

    سلام بر دکتر لهونی عزیز…زمانی که ایشان معاون استاندار کردستان بودند من شخصا خدمت ایشان رسیدم….ایشان فردی بسیار کاری و افتاده ای هستند…درود بر کاک آرش…درود….درود….وشله گیان چمو مامیش

  • ماكوان در تاریخ آذر 16, 1394 گفت:

    درود بر شرفت آرش عزيز