ج 10 فروردین 1403 ساعت 02:52

بارش برف راه ارتباطی 20 روستای شهرستان پاوه را بست

بارش برف راه ارتباطی 20 روستای شهرستان پاوه را بست

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راه و شهرسازی پاوه گفت: بارش برف راه ارتباطی 20 روستای این شهرستان را با جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر بست. ابراهیم شهریاری روز جمعه به خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف که از شب گذشته آغاز و تا نیمه های شب ادامه داشت جامه ای کاملا سفید […]

به گزارش سلام پاوه : رئیس اداره راه و شهرسازی پاوه گفت: بارش برف راه ارتباطی 20 روستای این شهرستان را با جمعیتی بالغ بر 10 هزار نفر بست.

ابراهیم شهریاری روز جمعه به خبرنگار ایرنا افزود: بارش برف که از شب گذشته آغاز و تا نیمه های شب ادامه داشت جامه ای کاملا سفید برفبر تن این شهرستان کرد و موجب خوشحالی مردم بخصوص کشاورزان منطقه شد.

وی ارتفاع برف در سطح شهر پاوه را 15 سانتیمتر، در محورهای ارتباطی و گردنه ها 20 سانتیمتر و در ارتفاعات بیش از 50 سانتیمتر اعلام کرد و گفت: اکیپ های راهداری هم اکنون مشغول بازگشایی راه های ارتباطی 20 روستای این شهرستان هستند.

شهریاری با اعلام اینکه تا پایان امروز راه ارتباطی این روستاها بازگشایی خواهد شد، میزان بارندگی شب گذشته پاوه را 26 میلیمتر اعلام کرد و افزود: از ابتدای سال زراعی جدید تاکنون 476 میلیمتر بارش در این شهرستان داشته ایم که این میزان بارش نسبت به مدت مشابه سال گذشته 150 درصد افزایش داشته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی پاوه با اعلام اینکه راه ارتباطی پاوه به مریوان در محور دالانی بسته است از کسانی که قصد مسافرت به شهرستان های مریوان و سروآباد در استان کردستان را دارند خواست که از این محور تردد نکنند.

وی همچنین از تمام کسانی که قصد مسافرت به پاوه را دارند خواست حتما وسایل ایمنی از جمله زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.
شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.

2 پاسخ برای “بارش برف راه ارتباطی 20 روستای شهرستان پاوه را بست

  • سمیه در تاریخ آذر 15, 1394 گفت:

    گردنه ته ته کی باز میششششششسهههههه

  • سمیه در تاریخ آذر 15, 1394 گفت:

    ترخدا گردنه ته ته کی باز میشه