ج 10 فروردین 1403 ساعت 11:29

آغاز عملیات بازسازی جاده داریان از روز شنبه

آغاز عملیات بازسازی جاده داریان از روز شنبه

به گزارش سلام پاوه : ابراهیم شهریاری رئیس اداره راه و شهرسازی از آغاز عملیات بازسازی و باز نمودن جاده داریان از روز شنبه خبر داد ابراهیم شهریاری رئیس اداره راه و شهرسازی  در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد : که اصلاح و بازگشایی جاده بالایی روستای داریان نزدیک به ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار […]

به گزارش سلام پاوه : ابراهیم شهریاری رئیس اداره راه و شهرسازی از آغاز عملیات بازسازی و باز نمودن جاده داریان از روز شنبه خبر داد

ابراهیم شهریاری رئیس اداره راه و شهرسازی  در گفتگو با خبرنگار سلام پاوه اعلام کرد : که اصلاح و بازگشایی جاده بالایی روستای جاده داریانداریان نزدیک به ۲۵۰ میلیون تومان اعتبار نیاز دارد.

وی گفت:با توجه به اینکه جاده اصلی  شکاف و ترک عظیمی برداشته در پی آن هستیم که به صورت مهندسی و اصولی آن را درست کنیم که این کار به اعتباری نیاز دارد که متاسفانه تا این لحظه اعتبارات لازم تامین نشده است.

شهریاری در ادامه افزود:به امید خدا شنبه هفته آینده با تجهیزات و امکانات کامل در پی حل و مرتفع نمودن مشکل این جاده خواهیم بود و آن را باز خواهیم کرد.

نزدیک به یک ماه است جاده داریان مسدود است و علی الرغم گله مندی اهالی این روستا هنوز هیچ اقدام عملی از سوی مسئولین صورت نگرفته است . با این وجود بنظر می رسد سرانجام عزم مسئولین بر این است که این جاده باز شود حال منتظر می مانیم تا ببینیم آیا این جاده باز می شود یا خیر؟

3 پاسخ برای “آغاز عملیات بازسازی جاده داریان از روز شنبه

  • داریان در تاریخ آذر 14, 1394 گفت:

    هرمسئولی اگر دلسوز نباشد با کم کاری وکار شکنی باعث نارضایتی مردم می شود.اگر جاده داریان بن بست نبود آیا آقای شهریاری باز هم بی خیال بود ؟آیا مردم داریان مستحق این همه ظلمند ؟ آیا باید حتمآ درخواست کتبی نوشته شود ؟ لذا ازتمام کار به دستان دلسوز به هر نحوی مسئولیتی دارند تقاضای رفع مشکل وباز شدن جاده داریان را داریم

  • ناشناس در تاریخ آذر 12, 1394 گفت:

    جوشکاری در این شهرستان مشغول کار بود. به همه وعده شنبه را برای تحویل کار می داد اما هر بار که مشتری به مغازه مراجعه می کرد جوشکار می گفت من این شنبه را نگفته ام. حال حکایت جاده داریان و شنبه جناب شهریاری است……….کاش مردم محترم دارایان و دوستانی که در حوزه فعالیت های اجرایی دستی دارند و بعضی از اهالی روستا با مقامات رفت و آمد دارند به فکر مردمی بودند که یک ماه است جاده و مسیر ترددشان مسدود است وانگار نه انگار در این کشور مدیریت بحرانی وجود دارد!!! و جناب شهریاری نیز درخواست بودجه ۲۵۰ میلیونی نموده است . شاید از این راه کسر بودجه ترمیم گردد. و فراموش کرده است اگر در ماه حرام کسی بعلت تاخیر نیم ساعته از طریق طی کردن جاده ناهموار و خاکی و نامناسب سد به پزشک و مراکز درمانی نرسد و فوت کند و یا علیل شود دیه اش ۲۵۰ میلیون است.
    در این یکماه با خراب شدن جلوبندی خودروها و خسارات ناشی از خرابی جاده چقدر حق الناس برای مسئولین آفریده شده است؟ چقدر از وقت مردم تلف شده است و شاید چقدر کرایه ها بالا رفته اند؟؟؟؟؟؟؟؟
    کاش مسئولین شهرستان جناب استاندار را به محل ریزش می بردند و از او درخواست حل مشکل می کردند. کاش مردم روستابه استاندار مراجعه و مشکل خود را بیان می کردند.
    کاش کمی مسئولیت پذیر بودیم.
    کاش……………..
    کاش مسئولین اجرایی شهرستان با رساندن پیام مردم زحمتکش روستای داریان زندگی و جریان حیات مردم روستا را فدای سد سازان نمی کردند و یا حداقل سد سازانی که مانع پاکسازی جاده می شوند که مبادا سنگی بغلتد و خسارتی بزند را مجبور می کردند جاده را پاکسازی نمایند.

    کاش انارها تمام نمی شدند , تا من و دیگران دسته دسته به روستا می رفتیم و آن وقت درک می کردیم چه اتفاقی افتاده و چه مسئولین بی خیالی داریم………………….
    مردم دارایان به همان جاده و دست اندازهای وحشتناک داخل روستای “ورا” راضی اند
    …………

  • Mohammad khatri در تاریخ آذر 12, 1394 گفت:

    250میلیون؟ بابا انصاف داشته باشین ، اون همه ماشین آلات داخل اداره تون خوابیده، بعد منتظرید پول برسه، شما اگه واقعأ هدفتون خدمته جاده رو باز کنید.
    امیدوارم آقای شهریاری به وعده شون عمل کنن.