ج 10 فروردین 1403 ساعت 17:47

اقدام نیکوی خانواده شهید فلاحی در شهر نودشه

اقدام نیکوی خانواده شهید فلاحی در شهر نودشه

به گزارش سلام پاوه : در یک اقدام نیکو و پسندیده خانواده شهید فایق فلاحی یک دستگاه اکسیژن ساز را به درمانگاه شهید مومنی نودشه اهداء کرد. به گزارش خبرنگار سلام پاوه : خانواده شهید فایق فلاحی در یک اقدام نیکو یک دستگاه اکسیژن ساز را برای رفع مشکلات بیماران نیازمند به این دستگاه را […]

به گزارش سلام پاوه : در یک اقدام نیکو و پسندیده خانواده شهید فایق فلاحی یک دستگاه اکسیژن ساز را به درمانگاه شهید مومنی نودشه اهداء کرد.شهید فایق فلاحی

به گزارش خبرنگار سلام پاوه : خانواده شهید فایق فلاحی در یک اقدام نیکو یک دستگاه اکسیژن ساز را برای رفع مشکلات بیماران نیازمند به این دستگاه را به  درمانگاه شهید محمد مومنی نودشه اهدا نمودند.

شهید فلاحی از شهدای بزرگوار شهر نودشه که بر اثر شیمیایی مدتها در بستر بیماری و با مشکلات شدید تنفسی روبرو بودبراثر عارضه های ناشی از شمیایی رژیم منحوس بعثی به مقام شهادت نائل آمد .

خانواده این عزیز قبل از شهادت پدر بزرگوارشان همیشه برای تامین اکسیژن مورد نیاز در شهر نودشه دچار مشکل بودند و امروز با این عمل نیکوی خود به یاد پدر شهیدشان به نوعی همدرد با دیگر بیماران نیازمند و بخصوص مصدومان شیمایی شهر نودشه بودند.

لازم به ذکر است شهر نودشه بیش از 185  شهید را تقدیم انقلاب کرده است که حدود 30 نفر از آنان در جریان شیمیایی شهر نودشه به شهادت رسیده اند و امروزه هم آثار و مصدومانی از شیمیایی رژیم بعثی در شهر نودشه برجای مانده است اما متاسفانه هنوز این شهر  به عنوان شهرشیمیایی شناخته نشده است.

دستگاه اکسیژن ساز

2 پاسخ برای “اقدام نیکوی خانواده شهید فلاحی در شهر نودشه

  • آسو احمدي در تاریخ آذر 10, 1394 گفت:

    خواهشمند است به اسم درمانگاه نودشه و شبكه پاوه برچب نخورد.
    بلكه به اسم موارد اهدايي مردم نودشه برچسب زده شود.

  • ناشناس در تاریخ آذر 10, 1394 گفت:

    با تشکر از اقدام نیکو کارانه خانواده محترم شهید فلاحی نودشه امید وارم این کار نیک ادامه دار باشد با تشکر