پ 09 فروردین 1403 ساعت 23:14

دکتر مستوفی مدیر نظارت بر مواد غذایی ،بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه منصوب شد

دکتر مستوفی مدیر نظارت بر مواد غذایی ،بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه منصوب شد

به گزارش سلام پاوه:دکتر شهریار مستوفی به عنوان مدیر نظارت بر موادغذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه منصوب شد. بنا بر اخبار واصله به پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه دکتر شهریار مستوفی طی حکمی به عنوان مدیر نظارت بر موادغذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی  دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه […]

به گزارش سلام پاوه:دکتر شهریار مستوفی به عنوان مدیر نظارت بر موادغذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه منصوب شد.دکتر شهریار مستوفی
بنا بر اخبار واصله به پایگاه خبری تحلیلی سلام پاوه دکتر شهریار مستوفی طی حکمی به عنوان مدیر نظارت بر موادغذایی و لوازم آرایشی و بهداشتی  دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه منصوب شد.

این حکم  توسط دکتر عبدی معاونت دارو و غذای دانشگاه علوم پزشکی صادر گردید و دکتر مستوفی جانشین دکتر میرمعینی شد.

دکتر شهریار مستوفی اصالتا اهل شهرستان پاوه می باشند که در سال   ۷۶الی ۸۵ مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه را برعهده داشتند که از مدیران موفق شبکه بهداشت و درمان شهرستان پاوه بودند.

لازم به توضیح است که دکتر مستوفی پس از برکناری دکتر فاروق سلیمی رئیس سابق شبکه بهداشت و در مان شهرستان پاوه وی به عنوان یکی از گزینه های اصلی جانشینی دکتر سلیمی مطرح بودند و حتی حکم ایشان هم صادر شد اما بنا به دلایل نامعلومی معارفه وی برگزار نشد و حکم وی اجرایی نشد و دکتر جهانبخش ولدبیگی به عنوان سرپرست شبکه  بهداشت و درمان پاوه معرفی شدند.

4 پاسخ برای “دکتر مستوفی مدیر نظارت بر مواد غذایی ،بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه منصوب شد

  • کیهان انفرادی در تاریخ آذر 15, 1394 گفت:

    باسلام وتبریک به جناب دکتر شهریار مستوفی
    شاید واژه ها بسیار سنگین تر از آن باشند که بتوانند دنبال هم راه افتند وترکیب جمله ای را بسازند وبگویند :آمدی جانم به قربانت ولی حالا چرا؟
    سوابق درخشان ومثمر ثمر جناب آقای مستوفی درسطح شهرستان پاوه بزرگترین سند وآلبوم افتخار است واین شایستگی مرهون تواضع ،بردباری ونرم خوی است.
    دراین برهه از زمان وجود انسان های توانمند،قانون مند، صدیق ومنضبط برای هرجامعه ای تحفه ای است از دوست واین را کسانی باید درک واحساس کنند که بینش ودانش وتشخیص ودریک نگاه از افق بالاترتفاوت ها را با چشم تیز بصیرت رصد کنند.
    گویند:((شخص صبور پیروزی را از دست نمی دهد وعاقبت به پیروزی می رسد اگر چه زمان طولانی بر او بگذرد))
    امیدواریم در آینده شاهد تحولاتی باشیم که برای منطقه مفیدوسودآور باشد. وبه قول شاعرشهریار:
    غم غریبی ومحنت چو برنمی تابم
    روم به شهر خودم وشهریار خود باشم

  • پاوه ای در تاریخ آذر 10, 1394 گفت:

    واقعا دلایلش برای شما نامعلومه ….؟!!!!! برای همه که مثل روز روشنه که …..

  • حاتم حكيمي در تاریخ آذر 9, 1394 گفت:

    براي آقاي دكتر مستوفي آرزوي موفقيت و سربلندي دارم متاسفانه در شهر ما در برخي مواردبراي افراد بومي و آشنا به مشكلات ديارمان وقتي مسئوليتي واگذار مي شود آن چنان حاشيه سازي مي شود كه اشتياق و علاقه به خدمت را در افراد توانمند و داراي تخصص به اصطلاح عاميانه كور مي كنند اين است كه خيلي از هم شهري هاي ما در بيرون از شهر وديارمان در سمت هايي كه عهده دار مي شوند موفق تر هستند به اميد روزي كه اين مشكل هم در شهر ما بر طرف شود

  • ناشناس در تاریخ آذر 9, 1394 گفت:

    ضمن تبریک به دکتر مستوفی وارزوی موفقیت برای ایشان وهمچنین مجموعه دانشگاه به جهت این انتخاب شایسته امیدواریم انشااله ایشان را در پستهای بلاتر ببنیم زیرا توانمندی وشایستگی ایشان بسیار فراون تر میباشد اقای مدیر کل بایستی از درایت ومدیریت با کیفیت ایشان استفاده مناسب ببرند در زمان وی شبکه پاوه بهترین شبکه استان بود ممنون از مدیر سلام پاوه