پ 09 فروردین 1403 ساعت 14:44

بازگشایی مرز مسافربری شوشمی را قربانی تبلیغات رسانه ای مرزهای کوله بری نکنید

بازگشایی مرز مسافربری شوشمی را قربانی تبلیغات رسانه ای مرزهای کوله بری نکنید

به گزارش سلام پاوه : بر اساس خبر آمده در پایگاه اطلاع رسانی نماینده پاوه و اورامانات ، رایزنی وپیگیری های دکترمنوچهری درخصوص بازگشایی مرزهای اورامانات بااخذ نظرمساعد وزرات کشور علی الخصوص سردار ذولفقاری معاونت مرزها وامنیت وزرات کشور و نیزاستانداری کرمانشاه روز پنج شنبه به نتیجه رسید و مقررگردید مرزهای اورامانات به دکتر-منوچهریطورقطعی دراوایل […]

به گزارش سلام پاوه : بر اساس خبر آمده در پایگاه اطلاع رسانی نماینده پاوه و اورامانات ، رایزنی وپیگیری های دکترمنوچهری درخصوص بازگشایی مرزهای اورامانات بااخذ نظرمساعد وزرات کشور علی الخصوص سردار ذولفقاری معاونت مرزها وامنیت وزرات کشور و نیزاستانداری کرمانشاه روز پنج شنبه به نتیجه رسید و مقررگردید مرزهای اورامانات به دکتر-منوچهریطورقطعی دراوایل هفته آتی بازگشایی شوند.تبلیغات

ابهام در نوع خبر منتشر شده توسط پایگاه اطلاع رسانی نماینده ، موجب سردرگمی کاربران بسیاری در فضای مجازی شده و افکار عمومی هم به تبع در مقابل این رخداد فعلا هیچ واکنشی را نشان نداده اند.

قطعا بسته شدن موقت مرزهای واقع در منطقه اورامانات که تنها منبع مهم اشتغال و کسب و کار مردم است،می توانست در صورت تداوم تاثیرات منفی شدیدی بر رونق اقتصادی و گردشگری منطقه واستان و همچنین افزایش معضل بیکاری ومهاجرت وارد سازد که خوشبختانه با تلاشها وپیگیری های دلسوزانه دکترمنوچهری این مرزها باز خواهند شد.

بر اساس اظهارات برخی نزدیکان نماینده ، این بازگشایی ها شامل مرز تردد مسافری شوشمی نیز می باشد هر چند پایگاه یانه پاوه به دیده شک و تردید به آن می نگرد. روزهای آتی و واکنش های دیگر مسئولان پاوه ، به خوبی این مقوله را آشکارتر خواهد کرد و ابهامات حاضر در متن منتشر شده توسط پایگاه اطلاع رسانی نماینده را برطرف خواهد نمود.

آنچه در این بین تقریبا بدیهی به نظر می رسد ، مطالبه اصلی افکار عمومی در پاوه و اورامانات ، مرز تردد مسافری شوشمی بوده و سایر مرزها همواره در طول چندین سال هر از گاهی بسته و در نهایت بازگشایی شده اند. بدون شک بازگشایی مرز کوله بری در روزهای آتی اتفاق و رویداد جدیدی نیست که با اتفاق افتادنش نیاز به این همه شانتاژ تبلیغاتی و رسانه ای باشد.

منبع : یانه و پاوه

7 پاسخ برای “بازگشایی مرز مسافربری شوشمی را قربانی تبلیغات رسانه ای مرزهای کوله بری نکنید

  • ناشناس در تاریخ آذر 9, 1394 گفت:

    انسداد و بازگشایی مرز در حیطه اختیارات نماینده نیست و اگر کسی انتظار داشته باشد نماینده مرز را باز کند درست نیست اگر انسداد مرزها به خاطر مسائل امنیتی باشد تلاش نماینده و قول دادن به باز گشایی مرز بیهوده است و نباید مردم به این گونه قول ها دلخوش شوند مخصوصا اگر اقوال نماینده محترم راست بود می بایست علاوه بر کوله بری تردد مسافر هم انجام می گرفت نماینده فعالیت کرده است ولی نتیجه ای نداده است و با توجه به نزدیکی انتخابات می خواهد با این حرفها کوره انتخابات را به نفع خود گرم کند و الا چرا نماینده قصر شیرین و گیلان منطقه جنگی را برای کارمندها دوران جنگ اجرا نمودند ولی مردم اورامانات که جلوتر از توپخانه مشغول به خدمت بوده اند جز منطقه جنگی نیست حقیقت به این روشنی را نمی تواند یا نمی خواهد روبراه کند حالا مرز را باز میکند مرز که برای همیشه مسدود نمی ماند مسئله امنیتی که حل شد باز می شود و سندش به نام ……..

  • پاوه... در تاریخ آذر 9, 1394 گفت:

    نماینده اورامانات نیست فقط نماینده جوانروده…

  • ناشناس در تاریخ آذر 9, 1394 گفت:

    با سلام واقعا نماینده دروغ گویی داریم این هم از اویل هفته من به عنوان یک بازاری بجز دروغ هیچی از دهن این نماینده نشدیم واقعا . ..

  • نود در تاریخ آذر 9, 1394 گفت:

    چه ميكنه اين نماينده اورامانات

  • شهروند در تاریخ آذر 8, 1394 گفت:

    نماینده محترم درآستانه انتخابات مجلس مرزهای کوله بری را هم به سرنوشت مرزترددی شوشمی دچار نکنید حداقل میزاشتی مرز باز نمیشد بعد آنرا به شعار تبلیغاتی تبدیل میکردیدمردم گرسنه اند

  • سلام در تاریخ آذر 8, 1394 گفت:

    یانه پاوه بزرگوار خسته نباشید. شمارابه داستان چوپان دروغگو درکتاب فارسی دبستان ارجاع میدهم جناب استانداردرپاوه ومرزبودن تنهاموردی بدان اشاره نکردن بازگشایی مرزشوشمی بوداین هفته وهفته های آینده خواهند آمدولی نماینده به هیچ عنوان به تنهایی توان بازگشایی مرزراندارند فقط مردم ساده لوح منطقه راسرگرم میکنند.خسته نباشید

  • پاوه در تاریخ آذر 8, 1394 گفت:

    سلام خدمت نماینده محترم
    لطفآ تردد مسافر رو به شهرستان جوانرود بدهید و منطقه آزاد تجاری رو به شهرستان شهید پرور پاوه بدهید لطفآ.