پ 09 فروردین 1403 ساعت 22:53

امام جمعه پاوه: شهدا امنیت آفرین بودند

امام جمعه پاوه: شهدا امنیت آفرین بودند

به گزارش سلام پاوه؛  امام جمعه پاوه گفت: شهدا برای جمهوری اسلامی ایران امنیت آفرین بودند. به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا؛ ماموستا ملا قادر قادری که صبح روز شنبه به همراه استاندار کرمانشاه در یادمان شهدای پاوه حضور یافته بود اظهار داشت: در روزگاری که منطقه خاورمیانه دچار جنگ و آشوب شده است […]

81856594-70334415به گزارش سلام پاوه؛  امام جمعه پاوه گفت: شهدا برای جمهوری اسلامی ایران امنیت آفرین بودند.

به گزارش سلام پاوه و به نقل از ایرنا؛ ماموستا ملا قادر قادری که صبح روز شنبه به همراه استاندار کرمانشاه در یادمان شهدای پاوه حضور یافته بود اظهار داشت: در روزگاری که منطقه خاورمیانه دچار جنگ و آشوب شده است ایران اسلامی از امنیت لازم برخوردار است.
وی افزود: از ابتدای انقلاب منافقان غائله ای را از سنندج برای جداسازی اورامانات از ایران شروع کردند اما این غائله در مرداد ماه 58 در پاوه با رشادت مردم منطقه اورامانات و حضور موثر شهید چمران به پایان رسید.
امام جمعه پاوه عنوان کرد: ما در آن دوران بیش از40 شهید برای حفظ منطقه تقدیم کردیم و همین می طلبد تا مسئولان توجه ویژه ای به منطقه پاوه و اورامانات داشته باشند.
ماموستا قادری با بیان اینکه پاوه جز امن ترین شهرهای ایران است گفت: اتحاد و همدلی خوبی بین مردم و مسئولان در پاوه وجود دارد.
شهرستان پاوه با بیش از 59 هزار نفر جمعیت در شمال غربی استان کرمانشاه قرار دارد.